Çoğumuzun öyle bir hikayemiz var ki.. kıyamet kopartan.
Size okulda sıkıntı yaşatan ne oldu?
Çoğumuzun öyle bir hikayemiz var ki.. kıyamet kopartan.
Size okulda sıkıntı yaşatan ne oldu?
ilk okulda iken atatürk resmine bakıp şeker adam diyen bir kız vardı sağa gidiyoruz resim bize bakıyor sola gidiyoruz resm bize bakıyor korktum okula gitmek istemedim ilk okul 2. sınıf ağlıyorum sürekli şeker adam gelcek bize kötülük yapacak felan diye sonra annem geldi resmi çıakrtıp baktık kızı da baya bir haşladı ve geçti :D
Puhaha
sana en mahrem anımı anlattım ve güldün :D
İlkokul da bildiğimiz akran zorbalıği Yaşadım. Birgün dayanamayıp çocuğun boğaza makası dayadım ogünden sonra çocuk benle uğraşmaktan vazgeçti.
Ortaokul da sigara içerken kazan dairesinde müdüre yakalandım velim diye bir başkasını götürdüm.
Lise de kız arkadaşım ile kazan dairesinde yakalandım. Netice uzaklaştırma aldık.
Cevap
3Cevap
Hocama yanlışlıkla Tokat atmıştım kavga esnasında ondan başım yandı
HAhaha geçmiş olsun birader
İlkokulda sabahçı öğlenci sacmalığı vardı kısın hava kararırdı ayy ne günkerdi ya
Patlatrim ben adamı. Olmadı. Her daim hakkımı korudum
evet kız arkadasımla yakalanmıstım
Yakalanmak derken?
Evet kiz arkadasimla soyunma odasinda yakalanmistim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?