Memurum ve Mutsuzum tavsiyelerinize ihtiyacım var bakar mısınız?

İlçe Sağlık Müdürlüğünde 3 senedir tıbbi sekreterim kıdem liyakat burada aşırı ön planda doktor ve hemşire değilsen zaten ekstra çabalaman gerekiyor yalakalık veya iyi bir yerden tanıdığının olması vs. hepsini geçtim zaten yaptığım işi sevmiyorum öncelikle, özel sektörde de çalıştım onların durumlarıda berbat farkındayım verdikleri para 5 kruş onada köpek gibi çalıştırıyolar :( kendim çocuk gelişimi alanı lisans bölümü mezunuyum kendi işimi çok seviyorum, istifa etmek evet banada mantıklı gelmiyor ama bu şekilde kpssye hazırlanamıyorum işimiz zihinsel olarak yorucu ve devamlı takip içeriyor 2024 yılında kpssye hazırlanmayı denedim ama ikisini aynanda götüremedim şimdi önümde 2026 yılı kpss sınavı var napıcam bilmiyorum

Memurum ve Mutsuzum tavsiyelerinize ihtiyacım var bakar mısınız?
Cevapla