45 yaş dil, yazılım ve yapay zeka için çok geç bir yaş mı?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Ocak ayının 26sında 45 olacağım
Tarihi eski olsada kullanımı ülkemiz için yeni olan yapay zekalar için yazılım ve yapay zeka öğrenmesi 45 yaş için geç mi?
Sonuçta öğrenme sonsuzdur bitmeyen bir süreç.
Çoğu geçmişe bakarsak çoğu insan 40 yaşından sonra meslek değişiyor.

Yazılım için çok fazla dil modeli çıktı çıkıyor akıllı metin editörleri ve yapay zekanın kodları kolayca yazması adına da çoğu kişi yazılım öğrenmeye gerek bile yok diyorlar.

Kendimi finansal öğrenme dil, yazılım ve yapay zeka ile eğitmek istiyorum zaten milyonlarca kaynak var artık.

Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan

45 yaş dil, yazılım ve yapay zeka için çok geç bir yaş mı?
Güncellemeler
9 ay
Soruyu teknoloji bölümüne alın lütfen
45 yaş dil, yazılım ve yapay zeka için çok geç bir yaş mı?
Cevapla