Lise son sınıfım okulda takılabileceğim kız arkadaşım yok tek başına takılmak ayıp bir şey mi?

18 yaşındayım 12. sınıfım okulda takılabileceğim kız arkadaşım yok bir tane arkadaşım vardı o da mezun oldu arkadaşsız kaldım kötü niyetli biri değilim sevgilim zararlı alışkanlıklarım tehlikeli davranışlarım olmadığı için kızlar beni aralarına almıyorlar kendim gibi arkadaş bulmaktada zorlanıyorum arkadaş çevrem var ama aynı okulda değilim bu sene okulda tek başıma takılacağım gibi görünüyor bu ayıp bir şey mi benimle alay ederler mi
Lise son sınıfım okulda takılabileceğim kız arkadaşım yok tek başına takılmak ayıp bir şey mi?
Cevapla