Ama geliştiremiyorum kendimi böyle
Ben staj yapıp daha sonra işe girmeyi düşünüyordum, birçok arkadaş öyle yaptı ama benim için olmuyor nasıl yapsam bilemiyorum şu an
Ama geliştiremiyorum kendimi böyle
Ben staj yapıp daha sonra işe girmeyi düşünüyordum, birçok arkadaş öyle yaptı ama benim için olmuyor nasıl yapsam bilemiyorum şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Mühendislik mi
Evet yazılım üzerine
Daha 3 hafta var zorla yit
3 hafta değil 1 haftam kaldı
Gitme o zaman doldur defteri devaö
Sorumu okuduğunuzu düşünmüyorum
İş bulma açısından sormuştum