Yazılımcılar var mı? staj yapıyorum ama gelme diyor daha vide eğitimleri ile ilerlediğim için?

Ama geliştiremiyorum kendimi böyle

Ben staj yapıp daha sonra işe girmeyi düşünüyordum, birçok arkadaş öyle yaptı ama benim için olmuyor nasıl yapsam bilemiyorum şu an

Yazılımcılar var mı? staj yapıyorum ama gelme diyor daha vide eğitimleri ile ilerlediğim için?
Cevapla