Görücü varmış, babam da illa gelsinler diye tutturuyor. Ama ben gerçekten hiç istemiyorum. Daha küçüğüm, hayatımın başındayım. Bu sene diş hekimliğinde 2. sınıfa geçtim, okulum çok önemli, hayallerim var. Ama babam sürekli “Eğer bu iş olursa okula devam etmezsin zaten, yaşın geldi, evlen git” diyor. Bu sözleri duydukça çok kötü hissediyorum.
Daha ortaokulda sırf o istiyor diye kapandım. Şu ana kadar hayatımı hep onun istediği şekilde yaşadım, hiçbir şeyi kendi isteğimle yapamadım. Üniversiteye bile zorla aynı şehirde olduğu için kabul etti, başka yere gitmeme izin vermedi. Hep kontrol altında oldum. Şimdi de evlilik konusunda baskı yapıyor. Ben ise okumak, mesleğimi elime almak, kendi hayatımı kendim kurmak istiyorum. Ama sürekli önüme engel çıkıyor. Çok üzülüyorum, kafam karışıyor ve ne yapacağımı bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer