AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Davul bile dengi dengine demişler ileride problemler çıkar
Fake soru gibi geldi. Kızların %99,99’u statüye takilir! Evliliği geç ilişki bile düşünmez böyle
Deli miyim ben fake soru sorsam gizliden mi sorucam ya sabır ya
Ergen bir kızın ufak çaplı manifestosu popüler olmuş yine
Sizden olur zihniyetten olmaz. Unvan ülkesinde egitim düzeyi cok önemlidir.
O çocuğu yarı yolda bırakma. 7 yıldır emek veriyor sana. Sırf ailen istemiyor diye çocuğun ahını alma. Başkası ile evlensen dahi asla mutlu olmazsın.
Kesinlikle çünkü ilişkiye başladığımızda ben 18 o 23 yaşındaydı evlilik için beni bekledi
Kendini onun yerine koy. Çocuk o yaşa gelmiş ve sadece seni beklemiş ve el bebek gül bebek resmen seni büyütmüş ve sabırla seninle evleneceği günleri sayıyor. Sırf ailen istemiyor diye umarsızca çocuğu bir kenara sakın ama sakın atma derim. Eğer öyle bir şey yaparsan ne çocuğun ahı biter ne de o çocuk bir daha toplarlanabilir.
tam tersi olsa yani kadın erkek değişse yine yürümezdi vizyon önemli
o ilişkide paranın lafı geçiyorsa o akşam eve nasıl ekmek giricek diue sohbet oluyorsa aşkın asla önemi yok ve erkekler statü olarak üstün olmazsa evde ezmek isterler eşlerini bu bi gerçek çünkü o erkeklik duygusunu ömür boyu taşımak ister şu an göstermiyor olabilir huylarını ama evlilik olunca insanlar değişiyor
Buraya bunu yaziyorsan zaten olmadigi ortaya cikti
Olmaz. Aileler senin izel hayatina karisiyorsa o olay bitmistir
Bence olur annen baban ne mezunu ne iş yapıyor acaba
İyi bir erkek bulduysanız kaçırmayın bence ve birbirinize saygınız sevginiz varsa
Memur olmak kadar kötü bir meslek yok Türkiyede parası az ve devletin esirisin
Boş boş konuşanlara kulak asma bi tanıdığım var kendisi hemşire kocası ise aynı hastanede temizlik personeli gayette mutlular yani
Bunlar nasıl kafalar diye düşünmeden edemiyorum
BENDEEEEEE
Ne alaka ya 7 yıl birliktesiniz ısrar et bişekilde herkes aynı işi yapcakta yok şu bu olcak die bişi yok oda çalışmıcak değil sonuçta
Kafa yapınız sohbetiniz uyumlu ise ve kişiliğinden eminsen, kendini geliştirmek için çabalayan biriyse ise olur
Seviyorsan yanlış yapma ailenide dinleme kalbine bak hersey kariyer değil
Evlilik tamamen sizin fikriniz olmali tabi size verecek biri ise ailenizi dinlemeniz gerekir tam olarak neden karsilar gecerli sebepleri var mı vs konuşmalısınız eger tek sebep memuriyet ise bence ailenize tepkinizi koyun ve kendi kararlarinizi alın
Seven adam herseye rağmen yanında olur ailesine de gösterir
Sanki memur maaşı 100 bin lira memur da olsa senden az maaş alacak
Hayatta her şey paramı ailen bu kadar mı açgöz saygı duymuyor sana
7 yıllık ilişkiyi sırf ailen eğitim durumunuz yüzünden karşı çıkıyor diye bitireceksen sıkıntı sende
Kalbini dinle memur olup seni aldatabilir de başkası bilemezsin
Niye olmasın sonucta ikinizde evlenseniz bile kendi işinizi yapcaksınız hem ztn 7 yılda az değil
Olur ya niye olmasın, yedi yıllık iliskine yazık etme.
Önemli olan dogru insan düzgün ve namuslu seni seven vırı olması dır
Sana vereceğim tek tavsiye meslek şu bu eğer senden daha alt seviye de bir adama değer verirsen geçmiş olsun demektir Senin her koşulda yanında olacağını bilir
iyilikte bir yere kadar. üzgünüm ama ailen haklı her şey yolundayken anlaşılmaz ama sorunlar karşısındaki yakşaşım farkınız sadece eğitim farkından olacak. ve pişman olacaksın
Evliliklerde genelde bu tür şeylere bakılmamalı karakter uyumuna birbirine sdakata kadar verilen değere bakılmalı maddiyatın hesaplandı evlilikler asla tat vermez
Eskiden memura kız vermezlerdi. Serin bir ergen hikayesi.
Eğer zenginse dert etme. Herkes okuyarak para kazanmak zorunda değil.
İyi biri olabilir ama gelecekte senin maddi gücün yüksek olunca bunu çekemezse sorun olur.
Ben de evet derdim ama davul bile dengi dengine demişler
Yine de karar senin
Bende 2 yıllık bitirdim ama 120 bin tl maaş alıyorum sen okula değil aldığı maaşa bak
Bilemedim ama çok iyi diyorsun bir taraftan sen nasıl tıp kazandın da o 2 yıllık
2 yılık ama ne okudu 2 yılık bazı bölümler 4 yıllık bölümlerden bile daha iyi olabiliyor
Sınıfsal bi farklılık olur bence sonucta ailen istemedigi için ailen biraz farklı gözle bakar cocukta bunu fark eder
Maalesef olmaz, yol yakınken dön bu işten. Sadece meslek değil kafa yapınız, bilgi seviyeniz, ortamlarınız ve daha bir çok sey uyusmaz.
Para önemli değil diyen boş yapmasın bu arada
Eğer aile geçindirecek gücü yoksa ayrılmalısın
Seviyorsanız birbirinizi neden olmasın ki
Onunla evlenecek olan sen misin anne baban mı?
ailemin inadına devam ederdim
ne alaka her şey okul mu
Maaşı iyiyse ne olduğunun önemi yok.
Olur neden olmasın zeka her şey değil
Aileni dinleme bence seviyorsan devam et
Ay hayırdır ailen paşazade falan mı
İç sesim oldun
Böyle şeyler başta olur gibi görünüyor ama sonra sıkıntılar çıkıyor bence olma zaten neden 7 yıl sevgili kaldın ki keşke o kadar uzatmasaydın ailen haklı bence üzgünüm
Olur bence ama aileni diblemezwen ve sonra anlasamazsaniz o kötü olur baya
Sonunu düşünen kahraman olamaz
Tam tersi olsa ailen ne derdi acaba bana göre sorun yok iyi biri ise neden olmasın
işte kadınlar böyle...
Ben böyle düşünmüyorum düşünsem sevgili olmam ailemle nasıl başa çıkıcam?
hay o ailelerin cahilliğine
Çok pis nir düşünce yani kariyer olarak benle aynı olsa ama aldatan pislik biri olsa daha mı iyi
aynen öyle... ama para maddiyat allahları olmuş bu toplumun
Erkek kompleks yapmayacaksa ailene karşı dur
Yok yapmıyor o
Ailenin rızası olmadan o iş çok sakat
Davul bile dengi degine, senden cok cok fazla kazaniyorsa orasi ayri.
Haklılar ama ilerde sorun çıkabilir
7 yıllık ilişki mi olur ya
ailen haklı aşk bi yere kadar
Eskiden memur diye kız vermezlerdi oysa ki 🤣
Tıp okumuşsun cidden iyi misin sen git dengini bul
Buna sen karar vermelisin
Ne memur zihniyetli bir ailen var