7 yıllık ilişkim var ben tıp bitirdim o 2 yıllık bir bölüm ailem karşı çıkıyor. Bizden olmaz mı?

Memur olmadığı için ailem evliliğimize karşı çıkıyor ama ÇOOOK İYİ BİRİ

7 yıllık ilişkim var ben tıp bitirdim o 2 yıllık bir bölüm ailem karşı çıkıyor. Bizden olmaz mı?
Cevapla