Memur olmadığı için ailem evliliğimize karşı çıkıyor ama ÇOOOK İYİ BİRİ
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Eğitim & Kariyer konusunda 656 cevap paylaştı. İlişkinin olup olmayacağını yalnızca sen ve partnerin karar verebilir. Ailenin kaygılarını anlıyorum ama sonuçta hayat sizin birçok zorlukla karşılaşabilirsiniz ancak önemli olan birbirinize nasıl destek olacağınız ve bu zorlukların üstesinden nasıl geleceğinizdir. Farklı bir yol seçtiğinizde yalnızca sevgi değil, sabır, anlayış ve iletişim de çok kıymetli olur. Eğer birlikte güçlü bir temele sahipseniz ve birbirinizi gerçekten anlıyorsanız bu ilişki her türlü engeli aşabilir. Unutma herkesin yolu farklıdır ve bazen neyin doğru olduğuna yalnızca siz karar verebilirsiniz...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)10 ayAileni tanıyorsunuz. Yanlış anlamayın ama 7 yıldır nerdeydiniz? insanlar ile ilişki yaşıyor, bağlanmalarına sebep oluyorsunuz sonra iş ciddiye binince karşı çıkıyorlar diyorsunuz. Bizden olmazmı diye sormanız ayrı bir trajedi zaten. Gerçekten o kadar acıyorum ki böyle önemsenmeyen insanlara. Ben eğer empat bir insansam o ilişkiyi yaşamadan önce ailemin beklentisini ve kafa yapılarını tanırdım çocukları olarak ya da en başından ağızlarını arar insanların hayatlarını mahvedecek kararlar ile seneler sonra sürpirz yapmazdım. O kadar üzüldüm ki hayatınızda ki insana. Bu soruyu sormanız bile akıllı olmadığınız ve empat olmadığınızı gösterir. Bizden olmaz mı? olmaz desek nolucak. Yaşattığınızı yaşayın diyorum sizin gibi insanlara.
00 Yorumla
Bacım eğer zenginse ki anladığım kadarı ile değil olmaz gibi, çünkü sen ondan sosyal statü olarak üstün olunca ve fazla maaş alırsan hareketlerinde ona yönelik olur bu da sürdürüle bilir bir ilişki olmaz diye düşünüyorum. Yani taraflardan biri birine üstünlük kurarsa olmaz. Yine de şey yap inançlı biriysen istihare yap rüyan da ne çıkarsa ona göre hareket et. Bak ben de 2 yıllık mezunuyum eşim lise mezunu eşim çalışmıyor ben de zenginim çok şükür. 10. Yılı devirdik :) dediğim gibi istihare yap Allah yardımcın olsun, hakkınız da hayırlısı.
02 Yorumla
Soran10 ayBunu konuştuk sen beni küçük görür müsün aşkım üzülür müsün dedim bende saçmalama benim param senin paran dedim ben asla küçük görmem biz eş olucaz sonuçta
Gizli Üye(36-45)10 ayÖncelikle iyi biri diye biriyle evlenilmez.
Bitirdiği bölümden ziyade senden daha fazla para kazanabilecek mi ileride biraz önemli olan o.
Her daim tıp okuyanların biraz burnu havada oluyor (biraz mı 😁 neredeyse Kaf dağında) Eğer tıp okuma sebebin ailen ve ailenin senin üzerindeki baskısı üst seviyede ise onlara karşı dik duramayacaksan kimin ne dediğinin önemi de yok zaten.
Bir şekilde bitirirler ilişkini.
Zaten sen de bahsederken iyi biri demişsin. Senin için çok ta önemli bir yeri yok gibi.00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
10 ay
Merhaba 😊
Öncelikle, yedi yıl boyunca birbirinizle bağ kurduğunuz ve bu kadar sağlam bir ilişki inşa ettiğiniz için ikinizi de tebrik etmek isterim. Birbirinizi bu süre boyunca sevdiyseniz, birbirinize saygı duyduysanız ve iyi bir gelecek için hayaller kurduysanız, bu gerçekten çok değerli. Ailenin endişelerini anlamaya çalışsan da duygularının önceliğini göz ardı etmemeni öneririm.
Ailelerin bazen yaşanan sevgiyi, güveni ve samimiyeti göremeyip daha çok 'statü' veya 'meslek' odaklı düşündükleri olabiliyor. Ama unutma ki hakikaten çok iyi biri olduğunu hissettiğin birini seçmek, sağlıklı bir evlilik için en büyük başlangıç noktasıdır. Belki onunla beraber onların bu endişelerini anlayarak açıkça konuşup, samimi yollardan ikna edebilirsiniz.
Sonuç olarak kalbinin sesini dinle; çünkü hayatı paylaşacağın kişi, seni seven, yanında güven duyduğun ve anlayan birisi olmalı. Hayatın sadece mesleklerden ibaret olmadığını unutma. Herkesin hayat yolculuğu farklıdır ve önemli olan birlikte bu yolu destekleyerek yürüyebilmektir. 🩷✨10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
80
Cevap
74Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 10 aysizden olmaz
00 Yorumla
10 ayYa ne 2 yillikla ne okulla peynir ekmek gemisi yuruyo seviyorsan s. kayım okuluna da isine de yav siz gecinebileceginizi dusunuyorsaniz maddiyattan yana da sıkıntı hissetmiyorsaniz koy g. te rahvan gitsin ulke ne zaman iyi olacak ki ne zaman duzelecez belli drgil zaten insanlar gidim gidim yasamaya alıştı ulkenin sosyoekonomik enflasyonuna da salin artik be insanlari orf adetlerin bazilari bitmeli devirler degisti davul zurna dengileri bitti insanlar yasamaya calisiyor sadece gununu geçirebiliyorsa mutlu edebiliyorsa bu kargasada yaninda oluo bir nebze seni iyi ediyorsa bitti gerisi teferuat bence kendimden biliyorum olmaz denen bir iliskideyim cok şükür bence biraz is gençlerde de bitiyor biz istedik boylr olmasını istiyoruz siz inanıyorsanız herkes inanir
12 Yorumla
Soran10 ayYani zaten ben doktorum iyi geçiniriz illa onunda iyi bir mesleği olmasına gerek yok ki hep erkek çok kazacak diye bir kural mı var nefret ediyorum toplum normlarından
- 10 ay
Ben o norm ve algiyi yiktim sira sende o zaman 😅
10 ayinsanlar aileler sırtını devlete verenin ömür boyu sefalet içerisinde yaşayacağını zannediyorlar memur olmak ile adam da olunmuyor yeri geliyor evde geçindirilemiyor senin ailen belki sen sıkıntı çekme yaşama diye böyle düşünüyor olabilirler ama yanlış bir düşünce tabi iyiyi de kötüyü de senin yaşayarak anlaman görmen gerekli sen seviyorsan gerçekten öyle olduğunu düşünüyorsan kendi tercihini yap ailenin de fikirleri önemlidir ama senin fikrin kararın daha önemli o olmayabilir belki ileride seni sırf bak kızım bu çocuk memur onunla evlen sıkıntı vs çekmezsin kafası ile seni evlendirirler sonra da evlendiğin kişi de göründüğünden çok daha farklı kardeşim biri çıkar sen yaşarsın sıkıntıyı doğru olacağını düşünüyorsan kendi fikrini kararını belirt bitir
20 YorumlaÇok seviyorsanız olur, para tolere edilebilir. Bazı insanlar çok takılıyor. En önemlisi birbirinize olan uyum ve sevginiz. Erkeğin gururuna dokunuyor doğru ama sevdikten sonra katlanılır bir gurur. Sende de kibir yoksa, tepeden bakmayacaksan çok güzel olur. Aileler felaket zaten.
12 Yorumla
Soran10 ayHayır ya aslaaa neden kibirli olayım sanki dünya zengin miyim
- 10 ay
Birbirinizi seviyorsanız ve katlanıyorsanız harika bir ilişki olur, siz bakmayın boşanmış toksik ayrılıksı ilişkilere. Sizin hikayeniz belki çok güzel olacak, her zaman yapıcı tarafta ol. Tahminim ailen garantici bir yapısı var, ülke hali ne olur ne olmaz belli olmuyor. Memur olsun ki sen hamile kaldığında, ya da işsiz kaldığında bakabilsin diye düşünüyor. Doktorsun işsiz kalacağını düşünmüyorum belki hedefindeki parayı elde edemezsin. Birde iyi biri diyorsun bu tür şeylerde biraz tart adamı, cimri mi? Sana hediye alabilir mi? Süperiz yapabilir mi?
10 ayBen düz konuscam bacım. Kazancı senden azsa 5 yıl olmaz 10 yıl sonra catirdar. Ha kazancı senden fazla ama senin kadar kültürlü değilse yine aynı şey yaşanır. Valla eli yuuz temiz tam tencere kapak gibiyiz. Diyosan kazancida senden fazlaysa olur neden olmasın. Eğitim şart değil
412 Yorumla- 10 ay
Eğitim şart evet hem kültürlü olcak hem kazancı fazla olcak hem tencere kapak misali olacak beklentiler bu şekilde fazla olduğu için evlilik yaşları arttı
- 10 ay
Maalesef bu şekilde olmayan evlilikler yüzünden boşanmalar da arttı artık kimse kendinden ödün vermiyor. O yüzden hep söylüyorum kusursuzu aramayın kusurlarınızın benzediği kişiyi arayın.
- 10 ay
Bizim anne babalarımız abilerimiz evliliği kaç yıldır sürdürüyorlar hala onların evliliğinde kusur yok muydu bazı şeyleri de tolere etmek lazım her şey güllük gülistanlık olacak bir kaide yok günümüzde evlenenlerin üçte biri boşanıyor az bir sayı değil bu
- 10 ay
Aynı şeyi bende yukarda ki cevabım da ; kimse kendinden ödün vermiyor diyerek anlattım zaten. Okumuyor musun?
- 10 ay
Ya g. er. iz. eka. lı benim tepkim sana değildi bende senin yorumuna bakarak yaptım zaten
Soran10 ayKazancı benden az olabilir illa erkeğin çok mu kazanması gerek ayırıca asıl eğitim şart çok değişik bir düşünce yapın var Allah kolaylık versin
- 10 ay
@_nasipsizbiri k. u. d. u. z
- 10 ay
Bacım madem öyle bizene sorma hayret bişey ben burada çoğunluğun bu düşüncede olduğunu söyledim. Eleştiri kabul etmiyorsa sorma
Soran10 aySenin yaptığın eleştiriye cevap vermiycem diye bir kural mı var?
- 10 ay
Allah kolaylık versin
- 10 ay
Çok değişik bir düşünce yapın var dediğin çokluğun fikri ailen dahil
- 10 ay
Hayatımda ilk defa " Kazancı benden az olabilir" diyen birine rastladım.
Demek ki iyiler de varmış.
Genelde " Git para bul, nasıl bulursan bul" diyorlar 😀
Eğitim & Kariyer konusunda 372 cevap paylaştı. Bence olmaz. Çünkü sen 100 bin maaş alırken o atıyorum asgari ücret alacak. Tam tersi olsa kadın bir şekilde tolere edebilir. Ama erkeğin bu durum gururuna dokunur ve ileride bunun lafı dönüp dolaşıp sizi huzursuz eder. Hani iyi bir işi olup, iyi bir geliri olsa tamam. Ama diğer türlü davul dengi dengine çalmayınca o evlilik yürümüyor.
39 Yorumla- 10 ay
Niye küçük bir ihtimal kimse çocukken 20 li yaşlarda zengin olmuyor
- 10 ay
Bu para kazanma işin " Erkek cinsiyeti" ile ne ilgisi var?
Mavi kimlik mi soruyorlar ödeme yaparken 😀
Soran10 ayBen böyle olduğunu pek düşünmüyorum açıkçası kendi öyle egosal problemleri yok
- 10 ay
Evlenmeye gerek yok ezilip büzülmek için
Evlenmeden önce fragmanı izletiyorlar zaten. Tabii anlayana...
Beni "varoş" diye damgalamışlardı mesela..
" Bir kuru maaşım var" dediğim için.
Babam vefat edip de miras kalınca
" Ayy, canım damadım" oldu tabii yersen..
Evlenmedim
Soran10 ay@Frankenstein16 İptenç insanlar
- 10 ay
Aynen öyle maalesef...
Babam ölüm döşeğinde iken babamın arabasını sattırma peşindelerdi. Düğün için satacakmışız vs.
m 10 ayGerçekten bu ülke statü farkını umursamamaya başladığında gelişmiş bir ülke olacak. Kıyamet kopmadan önce pekte mümkün değil. Doktorlar o kadar egoist ki; iyi bir çocuksa, kader; ilerde kariyerin iyileştiğinde onu ezebileceğin için belkide onu senden koruyor olabilir bile
10 Yorumlaailene Allah akıl fikir versin mesleğe göre damatmı seçiyorlar sen adamın yerinde olsan sana aynı muameleyi yapsaydı karşı taraf nasıl olurdu öyle düşünsünler birde 😒
12 Yorumla
Soran10 ayİşte çok saçma kızın normal bir meseleği olup adam doktor olsa sıkıntı olmuyor ama
Gizli Üye(30-35)10 ayBuna benzer bi ilişkim bitmişti. Ben bi fabrikada üretimden sorumluyum ama küçük bi fabrika.
Kız arkadaşımda bir yazılım firmasında müdürdü.
Aileside hep okumuş, babası Tp'den petrol mühendisi olarak emekli hala müdür yardımcılığı yapıyor. Annesi emekli banka müdürü falan..
Bizimkiler gariban çiftçi.
O snein dengin değil, bak komşumuzun kızı doktor, ambulans şöförüyle evlendi hayatı berbaet oldu. Yükselemedi şöyle oldu böyle oldu diye kızı doldurdular sürekli.
Sonra ufak bi tartışma büyüdü büyüdü ve buuummm
10 Yorumla
10 ayHiç okula bile gitmeden düzenini kuran var. Mesele okul değil şu an elinde ne olduğu. Ülkede diploması olanları da görüyoruz… mesele diploma olsaydı herkes 10 üni bitirip gezerdi.
50 Yorumla
10 ayOrtada 7 yıllık bir ilişki ve duygusal yatırım var. O kadar süre ailenle bu konuyu istişare etmeden ilişkiye devam edebildiysen bundan sonra da arkasında durup devam edebilirsin. Yeni tanışmış olsaydınız yorumum farklı olurdu
30 Yorumla
10 ayMesleği ne illa erkek çok kazanıp evi geçindirvek bişey yok kasa ortaktır kafalar uyuşuosa sıkıntı yok ikna et aileni
14 Yorumla
Soran10 ayKesinlikle bende böyle düşünüyorum
- 10 ay
Şimdiden mutluluklar dilerim
Soran10 ayTeşekkür ederim 😊 insanların kalbi gönlü gözü hem para olmuş çok üzülüyorum
- 10 ay
Sen insanları boş ver evleneceğim adama odaklan. Aileni nasıl ikna edeceksin ona odaklan
10 ay2 yillik bitirip o kadar senede atanamayan sorumsuz birisini istememislerdir. memurdan çok kazandigi bir işi varsa eger ailen de sıkıntılı
12 Yorumla
Soran10 ayYan 35k kazanıyor şu an önemli değil ki bu bende kazanıcam sonuçta paralarımız ortak
- 10 ay
senin parana güvenerek mi gelecek kuracak. sana bir sey olsa çalışamayqcak duruma dussen ortada kalican
Gayet de olur ya off boş boş konuşmasınlar kulaklarını tıka
24 Yorumla
Soran10 ayYani para olsa ama kötü huylu olsa daha mu insanlar çok kötüler ya
Soran10 ayKesinlikle değiller kadının normal işi olsa erkek doktor olsa hiç sorun olmaz yani ne kadar yazık
- 10 ay
Yorumlara takma ya, millet kafayı yemiş. Erkek daha fazla kazanmalı, erkek kadından daha ekonomik anlamda özgür olmalı vs gibi anlayışlar var maalesef. Bunun erkeği kadını yok. Önemli olan kişiliği, bazı cahiller kişiliği bir erkeğin mesleğiyle falan ölçmeye kalkıyor. Çok kazanıp da evde bir işin ucundan tutmayan tonlarca hanzo var bu ülkede. Eşine nasıl davranması gerektiğini bilmeyen. Parayla ölçecek kadar kafayı yemişler. Bir de üniversite okumakla kültürlü olmayı bir tutuyorlar, üniversite okuyan elbette kültür edinir sosyal çevresi vardır akademik olarak iyi bir konumdadır falan ama artık bilgi çağındayız ve elimizin altında internet var, bir konuda donanımlı olmak için kitap okuma alışkanlığı ve çalışkan bir zihniyet edinmek yeterli oluyor. Bu insanları okul okuyan/meslek edinen diye kısayollara başvurarak kalıplaştıran herkes benim gözümde koyun sürüsünden farksız, kendi kişiliği olmayan insanlardır. Seviyorsan, karakteri düzgünse evlen.
10 ayEğer çok iyi biriyse anlasacagini düşünüyosan bence birakma ama o da bir işi olsun
21 Yorumla
Soran10 ayİşi var zaten
10 ayher şey para değil fakat bu kıdem farkı ilerde eşinde sıkıntılar çıkarabilir. Mesela senin fazla kazanman onun zoruna gidebilir, buna bağlı olarak huzursuzluk olabilir. İyi biri olabilir burada sorun yok fakat onu sen daha iyi tanıyorsun ilerde buna benzer sorunlar olmaz diyorsan evlen. Ailenin karşı çıktığı konu maddi yönde ise bunu görmezden gelebilirsin fakat çocuğun karakteriyle ilgili şeyler söylüyorlarsa aileni dinlemelisin.
01 Yorumla- 10 ay
Ayrıca memurluk bu dönemde boş iş. İlkokul mezunu olmayan biri bile inşaatta veya herhangi bir işte memur dan fazla para kazanabiliyor
10 aySeni paran için mi seviyor sen olduğun için mi seviyor onu anlamaya çalış önce seni gerçekten seven insan bakışlarıyla bile anlatır bunu paran için seven de illa ki belli olur. Ailene de hak vermek lazım okutmuşlar doktor yapmışlar seni birilerinin seni kullanmasından korkuyorlar davul bile dengi dengine meselesi de var
00 Yorumla
10 ay7 yıl sürdürülmüş çok büyük bişi olmadığı sürece aile karşı çıkıyor diye bırakılması hiç doğru olmaz yazık günahtır adama sorarlar ailenin karşı çıkacağını bilmiyomuydun da 7 yılımı aldın diye o yüzden devam edilmeli arada sevgi saygı bağda varsa
10 YorumlaYedi yıl boyunca devam ettirmişseniz bence bırakma. Empati kur aynı şey için o seni bırakmış olsaydı ne hissederdin önemli olan maddiyat değil siz birlikte gayret edip parayı her türlü kazanabilirsiniz
10 YorumlaOlur olmaz kişilere bağlı bir durum. İsterseniz olur. Ama ileride çok sorun eder bu durumu maaşlar ortak olmayacak ortam aynı olmayacak her ihtimali düşünmek lazım ayrıca ailen nekadar sığ düşünceli. İlla memur mu olması lazım ailesinin yanı ne alaka
10 Yorumla
10 aySenin gibi sayılırım. Eğitimde benden üstün.. İş konusunda benden üstün. Soruna cevabım: Eğer gerçekten seviyorsanız? Ya aileyi ikna edin ya da uzaklara gidin.. Aile gibisi gelmez o ayrı da aşkta bu. Laf dinlemez ki.
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayOlmaz, çünkü bu ilişki seni uzun vadede zorlar.
Eğitim farkı; zamanla iletişim kopukluğu, farklı çevreler, anlayış eksikliği ve destek görememe gibi sorunlara yol açar.
Sen tıpta yoğun ve stresli bir hayat yaşarken, onun seni anlamaması yıpratır.
Aşk yetmez — denklik, vizyon ve ortak hayat temposu şart.
Yoksa sevdiğin kişi, zamanla en büyük yükün olur.21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayEğer iyi biriyse, 7 yıl emek vermişseniz, ailenin karşına alacaksın ve
"S*kayım sınıf farkınıza, ben mutluyum ulan!" Diyeceksin. Sonra "vermezseniz kaçarım" diyeceksin ve basacaksın nikahı. Evlatlıktan reddederiz falan derlerse de inanma. Torunu ellerine alınca süt dökmüş kedi gibi oluyorlar 😄😂24 Yorumla
Cevap sahibi10 ayYap ulan yap. Hayat senin. Yaaaappp
- 10 ay
Açıkçası benim annem torunu da reddederdi. " Al *içini * ol git" demezse ben ben değilim
Gizli Üye(36-45)10 ayBu memur takıntısı neden?
Sanayi de öyle ustalar var ki memur maaşının iki katını alıyor. Sorsan hepsi de hayat üniversitesi mezunu 😀
Aşmamız lazım artık bunları. Diploma işe girmek için bir etken, ama esas olan verdiğin katma değer...
Ekspertizde anlaşılmayacak kadar iyi kalitede boya yapan ustalar var. Şimdi bu ustaya " Amaan ne var bunda?" diyebilir misin?
04 Yorumla
Cevap sahibi10 ay@or_ak ne yani memur olmayanlar vizyonsuz mu?
Ben de memur değilim ve " Bugun git, yarın gel" zihniyetine sahip olmadığım için KPSS ye bile girmedim.
Soran10 ayBende anlamış değilim
10 ay7 yıl çok uzun bir süre. Bence birbirinizi seviyorsanız bu kararı siz verin kaldı ki sevmeseniz 7 yıllık bir ilişkiniz olmazdı. Kimseyi dinlemeyin sonra çok pişman olursunuz birbirinizi seviyorsunuz bu şekilde devam edin. Sonuçta bu ilişkiyi siz yaşayacaksınız aileniz değil :)
10 Yorumla
10 ayMaalesef bazı aileler Geleceği düşünerek parasal yönden farklı düşünüyor. Siz birbirinizi seviyorsanız gelecek var bizim için diyorsanız aileleri ikna etmeye bakın :) mutluluklar
10 Yorumla
10 ay7 yıldır aileler biliyor muydu acaba kaçıncı yılda haber verdin ailene iyi değerlendir ailene de kulak ver çünkü evlilik bu sonuçta abartılacak bir yanı olmasa bile ciddi bir olay biliyorsun
10 Yorumla
10 ayAile bir ilişkide çok önemli bir faktör, bence yanlış yapıyorlar çalışkan sorumluluk sahibi seni mutlu eden biri olması daha önemli. Ama istemiyorlarsa da olmaz o iş
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayBenimde öyle şu an çocuk lise mezunu bir şeyleri yok vinç kullanıyor, hem Laz, hem terazi burcu, hem benden küçük, Ailem sen okudun hayallerin başkaydı bu ne alaka nerden çıktı diyor çocuk ne zaman görse seni gördüm bak bana bir beni göremiyorsun diyor ne yapsam
11 Yorumla- 10 ay
Laz uşaklara aksi olur dikkat et
10 ayMeslek önemli değil kafanızı sokabilecek sıcak bir eviniz olsun yeterlidir, alt daki yorumları takma yalaka pesindeler onlar.
10 YorumlaSeviyorsan kesinlikle bunu dikkate alma 7 yılını vermişsin Seviyorsan evlen aileni ikna etmeye calis
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 314 cevap paylaştı.
10 ayBide yedi yıllık paranı kendin kazaniyosun ailene ne nerden bulucan seni anlayan seven biri doktor olsa kalbin atmasa mutsuz olsan daha mı iyi
10 Yorumla
10 ayÜzücü..
Ben hep aileme yumruğu koydum, istediğim oldu ve sınır çekip dehledim, ama, kızlarda maalesef, aynı şans yok gibi.
10 YorumlaAranızda hiçbir sorun yoksa bu muhabbet ilişkinizde dönmüyorsa olur. Ama istediğin aşk evliliği mantık evliliği mi
10 Yorumlaİyiyse cennete gitsin, o yukarı çıkamadığı için seni aşağı çekecek. Doktor olacaksın, git kendine bir doktor bul. Ne işin var onunla bununla bir kere vizyonunuz bundan sonra tutmaz. İş hayatına atılınca anlayacaksin. Benzerini yaşadım ailemi dinledim. Pişman olmadığımı gördüm.
22 Yorumla- 10 ay
Tam olarak demek istediklerim bunlardı. 👏🏻👏🏻👏🏻
- 10 ay
Pişman olmak için zamana ihtiyaçın var bazı şeyler hemen olmaz bekle gör sen , böyle şeyleri karşılaştırıp nası hüküm veriyorsunuz , insanlar birbirini sever , birlikte herşeyi başarırlar önemli olan huzurlu mutlu olmak , diğer herşeyi sahip olup mutsuz olmaktansa , mutlu olacağın insanla ol kalbin huzurlu olacağı insanla
Tabi ki de aileni dinleme. Ama yinede sevgiline üzüldüm çünkü seninle evlense bile ailen onu hep üzecek
22 Yorumla
Soran10 ayEvet oysa çok iyi biri babam vefat ettiğinde en çok o yanımda oldu bana her şey oldu annemde bana çok iyi davranmıyor zaten tek düşündükleri para
Biraz zor bi ilişki olucak. Evlendiğinizde sen ondan daha fazla para kazancaksın yeri gelcek onun ihtiyaçlarını bile sen kendi maaşınla karşılıycaksın zor bi ilişki olucak. Eğer gerçekten aşıksan bütün zorlukları düşünüp karar ver. Aileni karşına alma bence eğer evlilik düşünüyosan aileni ikna et. Ailenin rızası olmadan yapma bence.
01 Yorumla
Soran10 ayNeden benim karşılamam zor olsun ki karşılarım erkek kadının karşılayınca zor olmuyor da kadın karşılayınca mı zor oluyor
- Eğitim & Kariyer konusunda 438 cevap paylaştı.
10 ayBence yürümez erkek gurur yapar. Arkadaşım ve eşi çalışıyordu maddi durumlarıda iyi eşi habire ben senden fazla maaş alıyorum deyip duruyordu en sonunda arkadaş kendi isteğiyle boşandı
02 Yorumla
Soran10 ayNe ben kibir yaparım ağzımdan senden çok kazanıyorum lafı asla çıkmaz ne de o gurur yapar
- 10 ay
Sizi ve onu tanımıyorum herkes aynıdır diye bir kaide yok. İstisnalar hariç çoğu erkek gurur yapar sizlere mutluluklar dilerim
10 ayYorumlara bakıyorum da saf mısınız ya hahaaaa; tıp bitirmiş de lise mezunuyum evlenecekmiş falan filan. Ya sen bu düşük zekayla sağlık meslek lisesi bitirmişsindir ancak
10 Yorumla
10 ayÜni okumayıp meslek sahibi olan bir süre insan var
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayAilen haklı ama 7 yılını almışsın adamın. O yüzden evlen. Bir daha da hayatın boyunca emin olmadan her şey kesinlesmeden kimseye hiçbir şey için somut adım atma
10 YorumlaNe alakası var diploma ve statü bu kadar önemli değil bence
10 Yorumla
10 ayyaşayacak olan sensin ailen değil. neyle ne kadar yetinebildiğin önemli
10 Yorumla
10 ayAlakası yok yani iyi anlaşılıyorsaniz para pulla ilgisi yok
10 Yorumla
10 ayKafalarınız uyuşuyorsa ve birbirinizi seviyorsanız evlenin gitsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayAilen böyle oranlar sa zenci niga şeyini görür... gördüğü yetmezmiş gibi gördürür sana da... dediğin gibi düzgün çocuğu bulan kapıyor piyasadan çekiliyor... piyasa zaten kaçak et mezbası. Bulmuş huyu iyi çocuk bk aramasınlar
01 Yorumla
Soran10 ayEvet insanlar çok kötü iyi huylu erkek bulmak zaten çok zor ama kendisi çok sadakatli dürüst biri yani para bunun yanında ne kalır ki para gelir gider ama huy kalır
10 ayBak arkadasım.
Davul dengi dengine çalıyor.
Yani bi işi ya da ekstra geliri yoksa bu ekonomide geçinmeniz çok zor.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ay2 yıllık hangi bölümü bitirdi ve ne iş yapıyor? Eğer seni mutlu eden sana ve ailene saygılı biriyse vazgeçme ailen zamanla kabullenir
10 Yorumlamaddi yönden eşitsizlik varsa özellikle bu sizin durumda erkek tarafı oluyor sizden olmaz diyorum
00 Yorumla
10 ayBöyle şeylere takılma huzurlu musun , mutlu musun bitti , kalbin ona güveniyor mu bitti başkalarına bakıpta kaderini çizme
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 346 cevap paylaştı. Üzülüyor insan. Hayatı garantiye alan birileriyle birlikte olmanın, tüm kıstasların önüne geçmesinden dolayı
00 YorumlaÇoook iyi birisi ise kaçırmayın derim ama atanamamak bazı anne ve babalar için sıkıntı çıkarıyor işte.
00 YorumlaO doktor olsaydı seni kucumserdi muhtemelen ailen hakkı biraz da
02 Yorumla
Soran10 ayHayır küçümsemezdi öyle bir insan değil paraya kıymet vermiyor
Oo 7yildir tıpı bitirincemi şüphen oluştu içinde maşallah tam tersi olsaydı onun ailesi nederdi acaba ya da o ne cevap verirdi
00 Yorumla
10 ayTülay kök'ün ilişkide denk olmak ne kadar önemli videosunu izle, sonuna kadar ama. Ondan sonra bir daha düşün ve karar ver.
00 YorumlaSevginin aşamayacağı hiç bişey yok gerçekten seviyorsanız dağları aşar yine kavuşursunuz kader kısmet bazen de ama ike aileler girince boka sarıyor bide ilişki uzayınca
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayÇOOOK İYİ BİRİ ise aileni umursama sevdiğinle evlen
10 Yorumla
10 ayOlmaz denklik çok önemli ilerde o problem eder sen etmesen bile.
10 Yorumla
10 ayNe kadar iyi olursa olsun para olmadıktan sonr kralda olsa bişe yaramaz
10 YorumlaGidebildiği yere kadar götür ilişkide sıkıntı yoksa, olursa olur
10 Yorumla- Devamını Gör (94)
Devamını Gör(139)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > 7 yıllık ilişkim var ben tıp bitirdim o 2 yıllık bir bölüm ailem karşı çıkıyor. Bizden olmaz mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer