Akademik başarım yok, yaşamayı hakkediyor muyum?

22 yaşındayım. Psikolojik sorunlarımdan dolayı hem üniversiteyi geç kazandım hem de istemediğim bölümdeyim. Mütercim tercümanlık'ta üçüncü yılım ama bu bölümde mutlu değilim. Yaşıtlarım mezun oluyor, işe giriyor. Kendime ve aileme ihanet ettim. Vicdan azabından yediğim içtiğim her şey bana haram zıkkım olarak geliyor. Ölsem daha makul gibi
Akademik başarım yok, yaşamayı hakkediyor muyum?
Cevapla