Akademik başarısizligimi böyle ödemeyi düşünüyorum haklı değil miyim?

Bir canım var onla ödemeyi düşünüyorum zaten bomboş hayatta, insanlarda sürekli ailemi hayal kırıklığına uğrattım ve ugratmaya devam ettim utanıyorum nefes alarak bile diğer insanlarin oksijen ihtiyacını çalıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Düşüncemde daha da haklı çıkmam üzücü ama cidden olmuyor artık sınavlarım çöp ailem üzülecek
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün dönüm noktası oldu benim için bölümümü dondurup yeniden istediğim bölüme hazırlanmaya karar verdim
Güncellemeler
+1 yıl
Gün geçtikçe daha çok cazip geliyor malum son gün geçtikçe daha kötü oluyorum
Akademik başarısizligimi böyle ödemeyi düşünüyorum haklı değil miyim?
Cevapla