2 yıllık bölüme gideceğim için başarısız olduğumu düşünüyorlar. Sizce öyle mi?

Sağlık meslek okudugum icin son senemde stajla birlikte ders calişmayı yürütemedim bu yüzden yks de kötü bir sıralama yaptım ama ailem hem mezuna kalmadan 2 yillık bir sağlık bölümü okumamı istiyor hemde beni başarısız olarak görüyorlar kendimi bu yüzden son zamanlarda başarısız ve değersiz hissediyorum. Ara ara gelen özgüvenimde bu durumda gelecek kaygısı, işsizlik ve bi baltaya sap olamamak düşüncelerinden yerle yeksan oluyor.

2 yıllık bölüme gideceğim için başarısız olduğumu düşünüyorlar. Sizce öyle mi?
Cevapla