Arkadaşlar üniversite sınavım kötü geçti sizce kötü bir yeri yazıp gideyim mi mezuna mı kalayım?

Bu yıl YKS kötü geçti. sizce bir yeri yazıp gideyim mi mezuna mı kalayım bide sonuçlar 3 ağustos ta açıklanacak ozamana kadar ders çalişiym mi bekliyim mi
Arkadaşlar üniversite sınavım kötü geçti sizce kötü bir yeri yazıp gideyim mi mezuna mı kalayım?
Cevapla