Bu kişiye suç duyurusunda bulunabilir miyiz hepimiz iş yerindekiler?

Çalıştığım yerdeki stajda 16 yaşında kızın 24 yaşında sevgilisi vardı kız bundan ayrıldı şerefsiz diye, ben yeni girdim işe, olaylardan sonra haberim oldu yani bir gün ikisini yan yana gördüm ertesi gün ayrıldılar öyleydi yani. Şimdi kızı takıntı yaptı iş çıkışı bekliyor falan ben motorumu üstüne sürüp öyle çıkıyorum. Yani ben 26 yaşındayım. Hiçbir zaman kendimden küçüklere farklı gözle bakmadım hele 18 altına öyle bakabilmek kesinlikle bir sapıklık belirtisi. İnsan daha çocuk oluyor be öyle. İş yerinde biz şikayetçi olacağız kamera kaydı falan da var durup beklediğinin saatlerce. Kız baya akıllı bir şey aslında çocukluğundan beri çalışmış yetenekli de ama işte aşkta ve işte her zaman şansın gitmeyebiliyor iki güzel söze kanmış yani. Ben daha geçen gün kavgaya girdim, buraya girdiğimden beri bir sürü olay oldu, büyük ihtimal çıkıcam da işte, aile kavgası oldu gittik ayırdık, yani uyarıldım yoksa bu adama da tepki gösterirdim üzerine motor sürmekten başka. Polisin bir şey yapacağını düşünmüyorum ama denicez.

Bu kişiye suç duyurusunda bulunabilir miyiz hepimiz iş yerindekiler?
Cevapla