Yarın işten cıkıcam sizce iş yerindeki sahtekarlık yapan arkadaşımı şikayet etsemi?

Arkadaşlar merhaba yeni bir işe başlamıştım fakat iş yerinde ki başka bir kız arkadaşımla asla anlaşamadık ikimizinde ordaki işi farklı bende yeni olduğum için Yanlışlarım çok oluyor olay böyle olunca bizim yerimizi değiştirdiler bir süreliğine bir de baktım ki isinde çok iyi olduğunu düşündüğüm insan aslında bizi kandırıyormuş yaptım yaptım diyip bir tamam bu süre zarfında arkadaşımız beni hep müdüre şikayet eti bu yaptığı yanlışta benim elimde var fotoğraflarını da çektim sizce yarin çıkmadan önce her şeyi müdüre anlatsami yoksa bırak uğraşma zaten bir şekilde öğrenirlermi dersiniz?
Yarın işten cıkıcam sizce iş yerindeki sahtekarlık yapan arkadaşımı şikayet etsemi?
Cevapla