Fazla mesai aldı diye şikayet eden arkadaşı ne yapmalı?

Merhaba, kamuda vardiya sistemi. ile çalısıyorum çalıştığım birim 32 kişilik herkesin farklı görevi var bizim maaş bordroları whatsaap grubunda atılır herkes herkezinki görebilir içimizde bazı ş. arkadaşlar var başkalarının maaşınıda takip eder geçen bayramda çalıştım, sonra 19 Mayıs da vardı maaşla beraber mesailerimiz hesaplanmış bodro olarak sendika temsilcisi grupdan attı nyse akşam üstü beni aradı senin 1 fazla mesain varmış dedi sen nerden biliosun dedim beni aradılar sana fazla yattığını söylediler dedi bende kim dedim beni şikayet eden isim ver boş wer falan düzeltmemi istiyolar dedi snirle bende küfürlü konuştum ne yaptırıosan yaptır diye bugün gidip kontrol ettirmiş fazlamıymış falan filan ki ben bodro yattığında kendimden başkasının maaşına bakmayan birisiyim beni şikayet eden kardeşim ları canımı sıktı bende dedim bundan snra herkezinkini takip edecem 100 lira fazla olan olursa araıp sana şikayet edecem dedim çok canım sıkıldı..

Fazla mesai aldı diye şikayet eden arkadaşı ne yapmalı?
Cevapla