İŞ ilanlarında en az 2-3 deneyim, iş tecrübesi istiyor ya? Yeni mezunları kim alacak? Ciddi bir soru beyler?

hangi iş ilanına baksam ; En az 3 yıl deneyimli, diyor...

Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun (Beslenme ve Diyetetik Bölümlerinden),
Güçlü iletişim becerisine sahip,
#En az 3 yıl deneyimli,
Sunum becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek,
Kurum Beslenmesi ve Menü Planlama konusunda tecrübe sahibi,
Ekip çalışmasına önem veren,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,

Taş mı yiyak? sorarım size?
İŞ ilanlarında en az 2-3 deneyim, iş tecrübesi istiyor ya? Yeni mezunları kim alacak? Ciddi bir soru beyler?
Cevapla