20 yaşındayım çirkinim üniversiteye 20 de başlicam hayata geç kaldım gibi hissediyorum ne yapcam çok kötüyüm 😔😔?

Güncellemeler
10 ay
Kadın olmaktan nefret ediyorum
20 yaşındayım çirkinim üniversiteye 20 de başlicam hayata geç kaldım gibi hissediyorum ne yapcam çok kötüyüm 😔😔?
Cevapla