Eğitim & Kariyer 20 yaşındayım çirkinim üniversiteye 20 de başlicam hayata geç kaldım gibi hissediyorum ne yapcam çok kötüyüm 😔😔? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler10 ay Kadın olmaktan nefret ediyorum 20 yaşındayım çirkinim üniversiteye 20 de başlicam hayata geç kaldım gibi hissediyorum ne yapcam çok kötüyüm 😔😔? Cevapla Üniversite Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
ozmrcnfeyza Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% 10 ay Hayır alakası yok bir de şöyle düşün eger önceki yillarda gitseydin bölümünden memnun kalmazdın ya da Kötü geçebilirdi 0 2 Yorumla Soran 10 ay Önceki yıllarda çalışmadığım için kazanamadın şimdi pişmanlık beni yiyip bitiriyo ozmrcnfeyza 10 ay O sadece bir vesvese ya da kötü enerji. Herşeyin iyi olacağına inan kafanı dağıt olumlu düşün elbet hersey yoluna girer
Adınıgönlümeyazdim Takip Et Yoda Yaş: 31 10 ay Üniversite ölçü değildir. 28 yaşında başladım ben. Çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır. Yaşıyorsan geç kalmadın 0 3 Yorumla Soran 10 ay Hep benden küçükler olcak çok sıkıntı yaşayacağım. 😔😔 Yorumla Adınıgönlümeyazdim 10 ay Ne güzel işte. Ben alıştım. Dede diyen biri oldu ne güldüm Yorumla Soran 10 ay Off ya 😭😭 Yorumla
haşinama Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% 10 ay Eğitim & Kariyer konusunda 491 cevap paylaştı. Neden böyle düşünüyorsun 0 4 Yorumla Soran 10 ay üniversitede benden küçükler olcam hep Yorumla haşinama 10 ay Ben bu yaşta 3. üniyi okuyorum hiçte sorun yaşamıyorum Yorumla Soran 10 ay Senle ben aynı mıyız 3. üniyi okuyorsun bide Yorumla haşinama 10 ay Ne farkı var geç kaldım diyorsun ben 35te okuyabildiğime göre Yorumla
Bombaadam Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 101% 10 ay Yok öyle bir şey 0 10 Yorumla Soran 10 ay Çok canım sıkkın hep benden küçükler olcak Yorumla Bombaadam 10 ay Nereden biliyorsun bunu Yorumla Soran 10 ay Genellikle üni okuma yasi 18 19 felan Yorumla Bombaadam 10 ay Hayır olur mu öyle şey 😄 Yorumla Soran 10 ay Oluyor demekkki Yorumla Bombaadam 10 ay Olmaz öyle bir şey yok yaşanmamış hiçbir şey gerçek değil Yorumla Soran 10 ay Çok üzülüyorum ya kesin çok sıkıntı yaşayacağım 😭😭 Yorumla Soran 10 ay Yaşanmadı ama yaşanacakk Yorumla Bombaadam 10 ay Ohh oo sen kaygı yapıyorsun şu an Yorumla Soran 10 ay Ne yapcam bilmiyom 😭 Yorumla
Askadami0707 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 10 ay Bitmişsin 0 8 Yorumla Soran 10 ay Bittim Yorumla Askadami0707 10 ay Haklısın Yorumla Soran 10 ay Öleyim o zaman Yorumla Askadami0707 10 ay Yok canım okadarda değil Yorumla Soran 10 ay Öyle bittim Yorumla Askadami0707 10 ay Gel desem gelirmisin Yorumla Soran 10 ay Gelmem Yorumla Askadami0707 10 ay Biliyom Yorumla
justonelife22 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 10 ay Kendine bak biraz salma 0 5 Yorumla Soran 10 ay Çok mutsuzum Yorumla justonelife22 10 ay Olma öyle pozitif ol Yorumla Soran 10 ay Hep benden küçükler olcak Yorumla justonelife22 10 ay Gel bakalım sen Yorumla Soran 10 ay 😭😭 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 10 ay Hayor çirkinde değilsindir 0 5 Yorumla Soran 10 ay Öyleyimmm Yorumla Soran 10 ay Hep benden küçükler olcak Yorumla Cevap sahibi 10 ay Saçmalama neden öyle olasıj Yorumla Soran 10 ay Öyleyim kimseye kanıtlamak zorunda değilim Yorumla Cevap sahibi 10 ay Haha kanıtla diyen yok sence öyle Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayır alakası yok bir de şöyle düşün eger önceki yillarda gitseydin bölümünden memnun kalmazdın ya da Kötü geçebilirdi
Önceki yıllarda çalışmadığım için kazanamadın şimdi pişmanlık beni yiyip bitiriyo
O sadece bir vesvese ya da kötü enerji. Herşeyin iyi olacağına inan kafanı dağıt olumlu düşün elbet hersey yoluna girer
Üniversite ölçü değildir. 28 yaşında başladım ben. Çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır. Yaşıyorsan geç kalmadın
Hep benden küçükler olcak çok sıkıntı yaşayacağım. 😔😔
Ne güzel işte. Ben alıştım. Dede diyen biri oldu ne güldüm
Off ya 😭😭
Neden böyle düşünüyorsun
üniversitede benden küçükler olcam hep
Ben bu yaşta 3. üniyi okuyorum hiçte sorun yaşamıyorum
Senle ben aynı mıyız 3. üniyi okuyorsun bide
Ne farkı var geç kaldım diyorsun ben 35te okuyabildiğime göre
Yok öyle bir şey
Çok canım sıkkın hep benden küçükler olcak
Nereden biliyorsun bunu
Genellikle üni okuma yasi 18 19 felan
Hayır olur mu öyle şey 😄
Oluyor demekkki
Olmaz öyle bir şey yok yaşanmamış hiçbir şey gerçek değil
Çok üzülüyorum ya kesin çok sıkıntı yaşayacağım 😭😭
Yaşanmadı ama yaşanacakk
Ohh oo sen kaygı yapıyorsun şu an
Ne yapcam bilmiyom 😭
Bitmişsin
Bittim
Haklısın
Öleyim o zaman
Yok canım okadarda değil
Öyle bittim
Gel desem gelirmisin
Gelmem
Biliyom
Kendine bak biraz salma
Çok mutsuzum
Olma öyle pozitif ol
Hep benden küçükler olcak
Gel bakalım sen
😭😭
Hayor çirkinde değilsindir
Öyleyimmm
Hep benden küçükler olcak
Saçmalama neden öyle olasıj
Öyleyim kimseye kanıtlamak zorunda değilim
Haha kanıtla diyen yok sence öyle