Üniversiteyi zamanında bitirmemekle hayatımı mahvettim, ne yapacağım ben😞?

Zor bir bölüm tutturdum üniversiteyi kazandığım ilk sene. yapamadım bölümü ve birkaç sene boşladım her şeyi.24 yaşında başka bir üniversite ve başka bir bölüm kazandım. Bu sene 2. sınıfım bölümde. Kaybettiğim senelerden dolayı ailemde annem dahil herkes aşağılıyor beni. Lisedekilerin bazıları mezun olmuş ve bunu gören annem şiddet uyguluyor banaÜniversiteler de açılmayacak diyorlar. Şiddet üstüne şiddet yaşayacağım😞Ben bir suç işlemedim😞
Üniversiteyi zamanında bitirmemekle hayatımı mahvettim, ne yapacağım ben😞?
Cevapla