Ailem beni kebapçı ile evlendirmek istiyor. Ben tıp fakültesinden mezun oldum pratisyen hekimim. Sizce eğitim farkı sorun olur mu?

Benden 18 yaş büyük aile dostlarından birisiyle beni evlendirmek istiyorlar. Adam kebapçılık mesleğini icra ediyor. Ortaokul mezunu olduğunu söylediler. Sizce eğitim farkı evlilik için sorun olur mu?

Ailem beni kebapçı ile evlendirmek istiyor. Ben tıp fakültesinden mezun oldum pratisyen hekimim. Sizce eğitim farkı sorun olur mu?
Cevapla