En mantıklı olanı nedir sizce? Ben Okul/hastane/dershane/öğrenci yurdu yanlarına yiyecek içecek satışı yapılan bir cafe/pastane tarzında bir yer açmayı tercih ederdim.👩🏻🍳👌🏻
Esnaflık yapmak isteseydiniz, ne dükkanı açardınız?
Ben kendim yapmak ister miydim emin değilim ama sağlıklı alternatifler satılan bir dükkan olmasını çok isterdim. Ben kendi sınav senemde habire bimden börek poğaça yemek zorunda kaldım. Üzerine bir de stres nasıl kilo almıştım. Şöyle salatadır ne bileyim sulu yemektir satan ve ucuz olan yer yoktu. Ya uzaktı ya da çok pahalı olan ve içeriye adımımı atamayacağım yerlerdi bunlar. Yani öğrenci dostu, tost ya da sana yağlı börek dışında yiyecek satan bir yer olmasını çok isterdim.
Japonlarda öyle bir karar çıkmış. Obeziteyle savaşmak için sağlıklı küçük porsiyonlu yiyecekler satılıyormuş marketlerde. Keşke bizde de bu problemi umursayan olsa.
Eğer çok işlek bir yerse ve çevrede yoksa çiğ köfte ve tavuklu pilav dükkanı çok mantıklı iş. Maliyeti az, getirisi çok fazla. Bu tarz bir esnaf arkadaşım var. Bir senede borcunu bitirip 2. şubesini açtı.
Bana kalsa ben teknoloji alanlarına yönelirim ya.. Öyle bir duruma gelince düşünürüm sanırım :D
Çok sey var istedigim dinlenme tesisi acmak benzinlik olarak sonra bir kebabçı dukkani sadece ızgara olacak baska bir sey degil diger yandan kafe acmak istiyorummm
Daha var zaten yapmak en cok istedigimi unuttum bir şirket acmak istiyorum karışık olacak yazılım web tasarim grafik tasarim video fotograf böyle 5 6 katlı duruma göre her birinde ayri isler olacak sekilde ekipmanlar calisanlar kendime hem bu sirkette hem de dinlenme tesisinde küçük ama genis bir oda yapmak ikisinde de kalabilecegim uyumak duş almak ev yerine onlar olacak Ama bunlarında yanin da tabiki de buradaki gelirlerin cogunlugu yardim olacak maddi manevi zor da kalanlara aç kalanlara hastalara özellikle Lösemi hastalara ben de Lösemi hastasıyım bu SMA cocuklar var onlara herkese ne gerekiyorsan yardim yapmak kalacak ev yapmak su anda Ankara Abisi var o yapiyor onun gibi insanlara el uzatmak istiyorum tabi o destek alarak yapiyor kendi cebinden yapmiyor ama ben buradaki gelirlerden yapacam kendi cebimden yapmis olacam Ama işte bunlar hayalde kalan istekler Bunlarin bana katkisi yemek olacak ben yemek düşkünü birisiyim ve diger yandan kendi işimi yapmam olacak video fotograf grafik tasarim
kısırlaştırılmış dostlar koyucaksın, ve karşılıgnda para alıcaksın herkes kısırlaştırmak zorunda değil hayvanların da bir kızgınlık dönemi var. Şu anda hemen hemen her 20-30 kişiden birinde kedi köpek vardır