Patronum benim işimi dışarıdan birisine verdi, hata buldum ne yapmalyım?

Patronum benim işimi, işlerim yoğun olduğu ve rahatlamam için dışarıdan bir tasarımcı tuttu ve benim desenlerimi dışarı verdi,

Ortalama 15 adet tasarım yapacak ve bunlardan bazısı elime ulaştı
Ulaşan bu tasarımlarda hata gördüm,

Patronum yer yer beni aşağılayan tavırlara girer, sözüme ve tecrübeme güvenmez. Bazen müşterilerine kötüler. Ancak ne kadar o bunu yapsa dahi ben mesleğimde 13 yıllık tasarım ve 15 yıllık üretimin çeşitli birimlerinde büyük bir tecrübe edindim. Ezmeye çalıştığı her zaman kendimi ezdirmedim hep işimle ve bilgimle dik durdum. Aşırı derecede üstüme gelirlerse de boş bırakıp hata yapmalarını izledim. Yani siz en doğrusunu bilirsiniz dedim konuyu uzatmadan kapattım.

Peki acaba ben bu tasarımcıya hatasını söyleyip düzelttirmeli miyim?
Aslında içimden hiç gelmiyor. Sebebi de şu ben bu kişiye işin inceliklerini de anlatmak istemiyorum.

Ufak bir doneyi bu şekilde yapıp göndersem ve hata olduğu sonradan mı ortaya çıksa diye düşünmüyor değilim.

Patronum benim işimi dışarıdan birisine verdi, hata buldum ne yapmalyım?
Cevapla