İş arkadaşım benim yaptığım işi kendi yapmış gibi patrona sunmuş. Şikayetçi olsam kovulur mu?

Çok kızgınım ya. Bir haftadır üstünde çalıştığım mimari projemi iş arkadaşım patrona sunmuş kendi yapmış gibi. Öğrenince şok oldum. Açıklama olarak da ha sen ha ben diyor. Ne alakası var!
İş arkadaşım benim yaptığım işi kendi yapmış gibi patrona sunmuş. Şikayetçi olsam kovulur mu?
Cevapla