Çalıştığım yerin patronu ile bi şey yaşarsam nolur?

Arkadaşlar selam ben 28 yaşındayım. Yeni mezun oldum öğretmenim. Çalıştığım yerde bir adam var oranın sahibi. Kesinlikle parası için değil ama gerçekten ilgi alakası konuşması falan beni çok etkiledi. Onunla bir şeyler yaşamak istiyorum. Beni görünce telefonu bırakıyor veya yanında kadınlar varken daha dikkat ediyor. Sizce bi şey olma ihtimali var mı. Ne yapacağım

Çalıştığım yerin patronu ile bi şey yaşarsam nolur?
Cevapla