Yaşlı bakımı bölümü kötü bir bölüm mu?

Arkadaşlar ben yaşlı bakımını okuyorum herkes benimle dalga geçip gülüyorlar işte hiç okuma ben seni huzurevine yaşlı bakımcı olarak alayım falan diyolar akrabalarim böyle bölüm mu olur en kotu bölüm falan diyolar ne yapacağım nasıl başka çıkacam bunlarla aslında önü açık bir bölüm iş imkanı çok var hastaneye atanirsam rahat olurum ama bana inanmiyolar ne yapmalıyım?
Yaşlı bakımı bölümü kötü bir bölüm mu?
Cevapla