Uzun bir süre iş arıyordum. Ne yaptıysam mezun olduğum liseye, iyi olduğum notlara derslere göre iş bulamadım hep red geldi. En son bir temizlik şirketinin ilanını görüp aradım. Şansıma benim yaşadığım yerde işçi arıyorlarmış. Salı günü işe alım yapılacak ve kreşte temizliğe başlayacağım.
Aklıma takılan şey ise, çevremizde beni tanıyan çok kişi var. Ve temizlikçi olduğumu duyunca alay ederler diye çekiniyorum biraz.
Sizce böyle bir şey düşünürler mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ofis boyum ben diyordu bir çocuk var bizim şirkette temizlikci sende kresgirl m ben dersin 😂olay çözülür
insanlar düşünsün onurunla işini yapıyorsun dostum utanılacak bir şey yok
Öyle tabi. Ama mahallenin mobese kameraları olan teyzeler özellikle ikide bir beni yolda görüp "iş buldun mu? Hala boşta mısın?" Diye sorup duruyorlar. Bir ara la ga bile etmiştim sormayın artık şunu onurum kırılıyor diye ondan sonra benim için çok sinirli diyip durmuşlar. Ben bundan çekiniyorum
sende de milletin sikini yalamıyorum maalesef bunlara anca bunu dicen
bende yaptım yani deselerde desinler bi ayağı çukurda insanlar konussa nolucak
Canımı sıkan şey sokakta görünce selam vermeden hemen iş buldun mu diye sormaları. Utanmadan bana falancanin çocuğu hemen işe girmiş memur olmuş atanmış diyip duruyorlar.
buldum de kocama bağlı köpek gibi yaşamıyorum sana laf edenler kocasının parasına bakan insanlar hayatında calısmamıs calısanlara laf edenler falancanın cocunu sevsin
Aman düşünsünler boş ver, sen para kazanacaksin
Öyle haklısınız ama çevredekiler canımı sıkıyor. Kaç kere bana "okulu da bitirdin evlenmedin de çalışmıyorsunda napacan" diyip duruyorlardi o canımı çok sıkıyor. Ya insanı her sokakta gördüğünde iş buldun mu diye sorup onuru kırılır mı ya
kizcem benzerlerini öyle çok yaşadım ki, insan bir süre sonra katlanamıyor biliyorum. Ama sabır çokça sabır, sabahlara kadar ağladığım günleri bilirim, ama şu an çok güzel bir işim var ve duyunca kudurdular kıskançlıktan. Rabbim sana öyle bir kapı açar ki bir an da hepsi ağzı açık bakar. Sabret💚
Kimseye bakma
Düşünürler