Çok fakirim hiç param yok dersmi çalışsam yoksa işe mi girsem sizce?

Şimdi KPSS çalışıp atansam ömür boyu kurtulucam ama şimdi işe girersem anlık olarak maddiyatim iyi olacak ve ben çok özel sektörde öyle mobinge falan dayanamayan biriyim

Çok fakirim hiç param yok dersmi çalışsam yoksa işe mi girsem sizce?
Cevapla