Tüm gününü verip, ay sonu asgari ücret almak bana mantıksız geliyor.
Ben ne yapabilirim peki? Ben gerçekten çalışmak ve kazanmak istiyorum. kendi kazancım olsun istiyorum önerileriniz nedir? Neler yaparak daha yüksek bir maaş alabilirim? Hani ben bir yerden de mezun değilim daha..😄lütfen ciddi cevaplar verin. biliyorsunuz aylık, kiralar ne kadar olmuş? asgari ücret kiraya bile yetecek bir miktar diyemeyiz haksız mıyım? Küçük şehirlerde bile o parayla geçinmek denemez ki ona😔
Çalışmak istiyorum işte doğru ama zamanıma ve kazandığıma değecek neler tercih edebilirim bilmiyorum pek
İnternet üzerinden de olur.
Biri burada çabalamak istiyor diye laf atacak kıskançları görmek istemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer