• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Maddi durumum iyi değil, üniversite mi okumalıyım yoksa vasıfsız bir işte mi çalışmalıyım?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
35
Yapay Zekaya Sor

Sizce hangisini yapsam daha iyi olur?

Maddi durumum iyi değil, üniversite mi okumalıyım yoksa vasıfsız bir işte mi çalışmalıyım?
Cevapla
Üniversite Soruları İş Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • TuttuğunuÇek
    TuttuğunuÇek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Üniversiteyi sadece okudum iyi bir işim oldu gibi düşünme. Üniversite burs programlarına başvurursan bedavaya gidilebilecek bir yer. En prestijli üniversiteler de bedavaya gidilebilecek olanlar zaten. Geleceğe bir yatırımdır üniversite. İyi işler üniversite ister, artık kıçıkırık bir yer bile üniversite isteyecek hâle gelmeye başladı. Üniversitesiz hayat olmaz. Bir prestijdir en azından. Okuyabildiğin kısmı oku. Kazandığın yer veya gidebildiğin tek yer, sevmediğin bir bölüm bile olsa oku. Okuma’nın sonu yok ama hayat okumadan da gitmez.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • UMo1w
    UMo1w Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    1 yıl

    Türkiye'de üniversite okumanın mantıksız olduğunu düşünüyorum. Çünkü artık her yerde üniversiteler açılıyor ve herkes üniversite mezunu oluyor. Böylece üniversitenin bir değeri kalmıyor. Eğer bir işte ustalaşma kabiliyetin varsa bence okumak yerine işinde ustalaşmaya çalış. Ama seçtiğin mesleğin gelecekte para kazandıracağından ve gelecekte mesleğin yok olmayacağından emin olmalısın. Yine de üniversite okumak istersen biraz kaliteli olması daha iyi olur. Ve üniversitede yazılım, e-ticaret, yapay zeka ile ilgili alanları seçmeni öneririm. Üniversitede YouTube' den veya İnternette kurs alarak kendini geliştir.

    0
    0 Yorumla
  • Halil5040
    Halil5040 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kanka kendi şehrinde üniversite oku kötü de olsa oku kendini geliştirmeye bak. Zaten yok zaten yok anasını satayım. Kredi falan alıp idare edersin kendi şehrinde bir şekilde. Okumasan sermayen yok bir tutanağın yok mesleğin yok eğer 17 18 yaşındaysan direkt sanayiye git 19 20 civariysan artık çok geç. Normal bir işte çalışıp kendini idare edersin başka da bir halta yaramaz. Okul mutlaka olsun diploma şart. Olmadı iş bul açıktan bitir. Ya da ortaöğretim kpss falan gir uzman ol git para biritir gel işini kur kirve

    0
    0 Yorumla
  • Miki04
    Miki04 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Üniversite okumalısın bence eğer iyi bir yerde okursan oldukça fazla yerden burs alabilirsin özel ders verebilirsin ve seni çok yormicak bir bölüm olursa ekstra çalışabilirsin de eğer işe girersen şansa bakar olay ilerisi için ama üniversitede öğretmenlik gibi bir bölüm okursan bir şeyler garanti olur

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

34

Cevap

41

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    üniversite bence

    0
    0 Yorumla
  • LimonluPastanınHüznü
    LimonluPastanınHüznü Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 82%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 503 cevap paylaştı.

    Okumaya ilginin olduğu bir bölüm varsa mutlaka oku.

    Ama özellikle ilgini çeken bir bölüm yoksa garsonluk, satış danışmanlığı, kasiyerlik gibi vasıfsız işler yerine seni yetiştirmek üzere alabilecek yerlerde işe girmeni öneririm. Mümkünse sana iş öğretecek birinin yanında işe gir. Bu isterse bir fabrikada olsun, isterse bir kuaförde olsun yeter ki vasıflı bir iş olsun.

    Bu tarz yerlerde eğitimin olmasa bile çırak gibi başlayıp iş öğrenirsen yükselme şansın olur.

    1
    0 Yorumla
  • Berkan26
    Berkan26 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Üniversite okumak, sadece bir meslek, yüksek kazanc, iyi gelir, is bulma garantisi degil. Yakin zamanda zaten bircok vasifsiz dedigimiz isler, meselk guruplari daha degerli olacak..

    Ama yinede imkanin varsa tabi ki üniversite okuman daha iyi ama yoksa, kimin hangi isle neler yapabilecegini kimse simdiden bilemez. Üyle zengin insanlar var, ilkokulu mezunu

    1
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 444 cevap paylaştı.

    Kendini geliştirme potansiyeline sahipsen üniversite oku. Herkes üniversite okuduğu için artık kendini ekstra gelistirebilenler iş buluyor.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendine geliştirmeden kastın nedir?

      Yorumla
    • scorpiongirl429
      scorpiongirl429
      +1 yıl

      İngilizce bilgisayar iş nasıl bulunur vb araştırıp gelistirmelisin kendini. Programlama falan öğrenmelisin. Gelecek yazılımda.. bankacılık hayal ediyorsan segem spk ingilizce belgesi cebine koymalisin

      Yorumla
  • burcu01244
    burcu01244 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 40%
    +1 yıl

    Üniveriste okuyup bir yandan da calisabilirisn öyle yapan arkadaşlarım var hepside son senesindeler en azından üni bitene kadar sonra meslegini yap

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hangi işlerde çalışıp okudular peki?

      Yorumla
    • burcu01244
      burcu01244
      +1 yıl

      Part time garson falan lardi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne okudular peki

      Yorumla
    • burcu01244
      burcu01244
      +1 yıl

      Besyo
      Edebiyat öğretmenliği
      Gayrimenkul danışmAnı
      Taki tasarimi

      Yorumla
  • VişneliBrowni_
    VişneliBrowni_ Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 449 cevap paylaştı.

    En azından açıktan bile olsa okumalısın derim bana sorarsan.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Açıktan okuyunca ne oluyor. Bi de hangi bölümü önerirsin

      Yorumla
  • FilozofHYPATİA
    FilozofHYPATİA Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 89%
    +1 yıl

    Mutlaka 4 yillik bi üniversite oku yillar geçtikçe hep ah keşke diceksin
    Ve okurken çalışabilirsin burs alabilirsin
    Büyük şehirleri ve il merkezlerini tercih etmeye çalış

    1
    0 Yorumla
  • KırmızıBeber48
    KırmızıBeber48 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Meslek işi öğrenip kendini geliştirebilirsin kuaför dikiş tasarım vvb

    Üniversite sözde ücretsiz devlet üniversitesi Türkiye de. Ama gel görki üniversite okumak için çok para gidiyor

    1
    0 Yorumla
  • idilbaharyılmaz
    idilbaharyılmaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    Ayda 1999 tl kazandığın bir iş asla vasıfsız olamaz cınım mesela ssrtistlik bektaş güvenir 1999dan beri ssrtist olarak çalışıyor ve gül gibi geçiniyor

    2
    0 Yorumla
  • Agthjtedc
    Agthjtedc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Bogaziciyse git oku yoksa 0 neti olan insanlarda artık baraj kalktığı için üniversiteye gidiyor öyleyse okuma

    1
    0 Yorumla
  • Herşeygeçiçek00
    Herşeygeçiçek00 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Üniversite oku derece yap hayatını kurtar :)

    1
    0 Yorumla
  • KafamdakiSorular12
    KafamdakiSorular12 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 84%
    +1 yıl

    Hem oku hem çalış bence yplundan vazgeçmeeee şu zamanda lise mezunu bi hiç

    1
    0 Yorumla
  • Nazdemirben
    Nazdemirben Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    İkisine birden yürütebilirsin
    Hem çalış hem de oku ikisi çok rahat yürütülür

    1
    0 Yorumla
  • TRAKYALIKISÇE
    TRAKYALIKISÇE Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Üniversite okuyup vasıfsız bir işte çalışmak yerine kısadan işe gir zaten değişen bir şey olmuyor

    1
    0 Yorumla
  • uusluu
    uusluu Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 958 cevap paylaştı.

    Artık ülkemizde üniversite okumanın pek bir mantığı kalmadığını düşünüyorum o yüzden bir an önce iş hayatına atılmanın daha akıllıca olduğu kanaatindeyim.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Üniversite okuyup işsiz kalabilirsin ve o zaman vasıfsız iş dediğin işlere de kabul edilmeye bilirsin. Bence hem okuyup hem çalışırsan ve okurken bir network yani çevre edinirsen o zaman daha iyi olur. Ne okumak istiyorsun?

    0
    0 Yorumla
  • daldakitırtıl
    daldakitırtıl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 83%
    +1 yıl

    Üniler eskisi kadar garanti meslek sunmuyor. Ve ayrıca üniversite birşeyler başarabileceğinin kanıtı artık, garantisi değil

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Maddi durum kötüyken hangi psikoloji ile üni okuyacaksın?

    1
    0 Yorumla
  • Zombie17
    Zombie17 Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 331 cevap paylaştı.

    Dunya kadar bedava eğitim var e devlet ve btk akademide sertifikalı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İş bul daha iyi üniversite mezunu olupta ne yapacaksın. İnsan isterse diploma olmadan da bir şeyleri başarır vasıf diye küçümsediğin o iş senin belki kaderin olacak
    .

    0
    0 Yorumla
  • postmodernistlife
    postmodernistlife Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 58%
    +1 yıl

    okulu okurken vasıfsız bir yerde para kazanıp okuluna ek cv ye yatırım yapabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • krisby
    krisby Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 33%
    +1 yıl

    Sağlam bir üni okuma şansın varsa okumaya yönel

    0
    0 Yorumla
  • sdvcvcvvb
    sdvcvcvvb Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Şu şartlarda okuyuncada bişey olunmuyor artık ama oku derim yinede en azından market köşelerinde sürünmekten iyidir

    1
    0 Yorumla
  • TheSaygiN
    TheSaygiN Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Hem çalisip hem de hayalindeki egitim icin mucadele etmelisin.

    0
    0 Yorumla
  • AgirSigma
    AgirSigma Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    +1 yıl

    Uni okusan bile zaten vasifsiz bir iste calisacaksin degisen bisey olmayacak

    1
    0 Yorumla
  • aydnz11
    aydnz11 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Üni pkusanda vasıfsız bir işte çalışacak gibisin şimdiden başlasan daha iyi sanki

    1
    0 Yorumla
  • frtnatoprak
    frtnatoprak Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    İSMEK kursları var orada kendine göre bir kursa girip eğitimini tamamladiktan sonra istediğin bir işte çalışabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • 1071KIZILELMA1071
    1071KIZILELMA1071 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    üniversite derken alan bölümü de söylersen daha ideal olur basvurunu yap dondur ise gir biraz nakit biriktir hatta nakilleri altına çevir.

    0
    0 Yorumla
  • Tecrübeliyizkrdsm
    Tecrübeliyizkrdsm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    açıktan okuyup çalışabilirsin bence çünkü üniversite parasız olmuyor maalesef

    0
    27 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen öyle ki yaptın

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      Ben şu an okuyorum ama bu gidişe öyle yapıcam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne okuyorsun

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      makine mühendisliği

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence bırakma güzel bölüm

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      güzel de gel bana sor bir de 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hangi ünidesin

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      iü cerrahpaşa

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      @Tecrübeliyizkrdsm spor ile uğraşıyorsun sanırım nasıl beslendiğini söyleye bilir misin?

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      spora yeni mi başladın yoksa sadece diyet mi

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      diyet kilo vermem gerekiyor

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      kilo vermenin en iyi yolu kardiyodur hocam günde 1 2 saat yürüyüş yapmak diyetten daha etkili

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      başka onerbilceginiz Bir şey var mı peki...

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      dert tasa edinin hocam

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      evet haklısınız aşırı gamsızım ben derdim tasam nasıl olur

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      aşık olun gamsızlık umursamazlık kalmaz stresten sinirden eksi 10 kilo garanti

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      aşığım zaten ama çok yemek yiyorum duygusal açlık var

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      sevgilinizin ilgilenmesi gerekmiyor mu hocam bununla

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      çocuk sevmiyor beni sevmiyorrr zayıflayınca denicem şansımı daha deniyemedim...

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      hocam sizin kilo vermeye değil kendinize güvenmeye ihtiyacınız var gibi yorumladım

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      ben deki özgüvenin yarası çoğu zayıf kızda yok aşırı özgüvenliyim ama yemekler gözümü boyuyor boyum uzun aslında fazla gostermiyorum ama vermem lazım

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      burdan öyle durmuyor bilginize

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      ön yarginiz var çünkü bilginize

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      tanımadığım birine önyargılı olamam cümlelerinizden çıkarım yapıyorum sadece

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      hiç öyle düşünmüyorum çocuk beni sevmiyor dedim kendinize güveniniz yok dediniz çocuğa söylemişim demekki beni sevmediğini dile getirmiş ama siz şişman bir insan olduğum için özgüven sorunum olduğunu düşündünüz.

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      hayır hocam zayıflayınca şansımı denicem dediniz bu kendinizi beğenmediğiniz anlamına gelir. kendini beğenmeyen insanda özgüven olmayacağı konusunda hemfikiriz diye düşünüyorum

      Yorumla
    • hayatboşsendecoş
      hayatboşsendecoş
      +1 yıl

      kendimi beğeniyorum boyum 1.75 gostermiyorum kilomu sorun kilo değil ayrica... sorun çocuk çocuk popüler biri ben kendime aşığım çocuk ve çevresindekiler beni beğenmiyor.

      Yorumla
  • Balhaatunn
    Balhaatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Çalış durumunu toparla oku

    1
    0 Yorumla
  • ze27zey
    ze27zey Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    uni oku bence hani yine çok kazanmazsın ama 5 kazancaksan 10 kazanırsın daha iyi olur bence

    0
    0 Yorumla
  • -NEİN-
    -NEİN- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    unıversıte olu dışlerını sık sonra daha karlı olur senın ıcın

    0
    0 Yorumla
  • Emre0685
    Emre0685 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 54%
    +1 yıl

    İkiside yapılabilir aynı anda

    0
    0 Yorumla
  • kadinsix
    kadinsix Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 89%
    +1 yıl

    calismalisin unililer issiz cunku

    0
    0 Yorumla
  • Derinhayel
    Derinhayel Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Benimde iyi degil

    0
    0 Yorumla
  • Mcrklm
    Mcrklm Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Gemilerde kamarot olarak çalışabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • İrelia00
    İrelia00 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Vasıfsız iş dediğin zincir market mi?

    0
    0 Yorumla
  • Black_jack42
    Black_jack42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 81%
    +1 yıl

    Üniversite vakit kaybı

    0
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 804 cevap paylaştı.

    üniversite okumalisin

    0
    0 Yorumla
  • Tanertr
    Tanertr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 63%
    +1 yıl

    Parasız okumak zor be

    0
    0 Yorumla
  • ertekinst
    ertekinst Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl

    sık dişini birkaç sene üniversite oku kardeşim

    0
    0 Yorumla
  • karaqin1
    karaqin1 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 30%
    +1 yıl

    Eğitimine devam etmelisiniz

    0
    0 Yorumla
  • SiyahGölge_
    SiyahGölge_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hem okuyup, hem de part time çalışmalısın

    1
    0 Yorumla
  • hepyekk1
    hepyekk1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Oku oku pişman olursun ileride

    1
    0 Yorumla
  • infernoHeRo
    infernoHeRo Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    İkisini birden yapabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • Billy59
    Billy59 Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Kendini gelistirebilecegin bir işe girmek

    0
    0 Yorumla
  • yolcu3434
    yolcu3434 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Okudugun bölümün iş garantisi var mı

    0
    0 Yorumla
  • Netmiydik
    Netmiydik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    İkisi bir arada olmaz mı

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyom olur mu

      Yorumla
    • Netmiydik
      Netmiydik
      +1 yıl

      Çok insan var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Part time hangi işlerde çalışabilirim sence

      Yorumla
    • Netmiydik
      Netmiydik
      +1 yıl

      Giyim mağazası olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tecrübe istiyoalr

      Yorumla
    • Netmiydik
      Netmiydik
      +1 yıl

      Komi de olabilirsin

      Yorumla
  • LaveBu
    LaveBu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    ikiside boş ama üniversite okusan daha iyi olur

    1
    0 Yorumla
  • lockerow35
    lockerow35 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 315 cevap paylaştı.

    çalış

    0
    0 Yorumla
  • Sormalarageldik
    Sormalarageldik Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    İkisinide yap

    0
    0 Yorumla
  • Ömer35__
    Ömer35__ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence bı şekilde oku

    0
    0 Yorumla
  • brsdışgüç
    brsdışgüç Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 82%
    +1 yıl

    üni. oku elbette

    0
    0 Yorumla
  • RizeHamsisi
    RizeHamsisi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Okulunu oku bacım

    0
    0 Yorumla
  • Muratti35
    Muratti35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24
    +1 yıl

    Üniversite okumalısın.

    0
    0 Yorumla
  • sevimliihatun
    sevimliihatun Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Üni okumalısın

    0
    0 Yorumla
  • primadonna_girl
    primadonna_girl Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Çalış

    0
    0 Yorumla
  • nicksizzx
    nicksizzx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Hem okuyup hem çalışabilrsn

    0
    0 Yorumla
  • hammza00101
    hammza00101 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    nerelisn hem oku hem iş

    0
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Oku, okurken çalış

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (15)
Devamını Gör(60)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Maddi durumum iyi değil, üniversite mi okumalıyım yoksa vasıfsız bir işte mi çalışmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversiteyi kazandım ama maddi durumum gitmeye yetmiyor. Okulu bırakıp çalışmalı mıyım? 10 cevap verildi
Çok fakirim hiç param yok dersmi çalışsam yoksa işe mi girsem sizce? 5 cevap verildi
Lisans mezunuyum, aylıkçı olmak istemiyorum sermayem yok ama kafam basıyor ne yapmalıyım ? 7 cevap verildi
Üniversite okumak istiyorum ama çalışmam gerek maddi sıkıntımız var? 10 cevap verildi
Ekonomik şartlar yüzünden başka şeyler yapsam üniversiteyi bitirecek kadar para kazanabilir miyim? 17 cevap verildi
26 yaşındayım, iş bulamıyorum. YKS çalışıp üniversite okumalı mıyım? 35 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨