Meslek olarak ne yapayım emeklerimin karşılığını alamadım?

Çok çalıştım iyi puan aldım istediğim liseyi kazandım ama 3 hafta gidip bırakmak zorunda kaldım mesleki öğreneyim ileride dükkan açarım dedim oto tamircisi oldum usta oldum sayılır ama maalesef dükkan açamayacağımı öğrendim ustalık belgesi istedikleri için aynı şekil fotoğrafçılık yaptım öğrendim olmadı her işi yaptım muavinlik ama 24 yaşında otobüs ehliyeti alınıyor bayilik garsonluk tezgahtarlık dondurmacılık her şey yaptım bayilik alayım dedim ufak bir parfümcü açayım yaşadığım şehirden dolayı olmadı LİSEyi bitiremediğim için uzman çavuş bile olamıyorum maalesef ama bir erkek için ya kendi işi olacak ya devletin işi ne yaptıysam olmadı ne yapacağım bilmiyorum
Meslek olarak ne yapayım emeklerimin karşılığını alamadım?
Cevapla