Sizce aşçılık mantıklı mı? Eğitimi alıp aşçı olmak istiyorum. (Açıklama)?

Orta seviye Rusça ve İngilizce biliyorum 25 yaşındayım ve otellerde çalışmaktan bıktım yazı var kışı yok. Aşçılık eğitimi alıp aşçı olmak istiyorum sizce mantıklı mı en azından işim olsun, belli bir iş yani.
Sizce aşçılık mantıklı mı? Eğitimi alıp aşçı olmak istiyorum. (Açıklama)?
Cevapla