Özel dershaneye gidip sabah akşam çalıştım 300 puan almısım?

Hiç calısmadan giren arkadaşım 214 yapmısım bu durum normal mi durumu yok temelide yok hep iş hayatıyla geçti zamanı ama ona rağmen bana yaklasmıs bendemı bi sorun var?
Özel dershaneye gidip sabah akşam çalıştım 300 puan almısım?
Cevapla