Sizce TYT'den 300 puan almak zor mu, ne kadar çalışmam gerek?

Seneye PMYO, ya katılacağım ve on katı kuralı gelmiş normalde tyt puani 250-260 arası istiyor ama en azından ben 300 yapayım diyorum sizce tytden 300 puan almak zor mu? ne kadar çalışmam gerek? bu konu da bilgisi olan varsa pmyo hakkında ve tyt hakkında yazarsa sevinirim

Sizce TYT'den 300 puan almak zor mu, ne kadar çalışmam gerek?
Cevapla