Arkadaşlar tyt'den 300 puan almak istiyorum çok mu zor?

Tyt sınavına gircem. Fizyoterapist olmak istiyorum (2 yıllık) ve 300 puana kadar gidiyor. Yani sadece 300 yapmak istiyorum. Matematiğim berbat. Geri kalan derslerim eh işte normal. Sizce çok mu zor matematik olmadan 250-300 puan almak? Bu mesleği çok istiyorum ama konu bilgim pek yok... OBP ise 362,100... 😞 Ne yapıcam? Kaç net yapmak gerek?
Arkadaşlar tyt'den 300 puan almak istiyorum çok mu zor?
Cevapla