Ben bu yıl 10 ay kadar gerçekten çok güzel ders çalıştım. Günde 8 ile 14 saat arası çalıştım.11 ve 12 de pandemiden dolayı okula gitmediğim için konuları bilmiyordum. Bundan dolayı bir türlü ayt çalışmak istemedim ve tyt de kayboldum. Tyt çalışmama rağmen hiç tyt fizik çalışmadım. Türkçe'de dil bilgisine bakmadım. Matematikten 4 üniteye , kimyadan 2 üniteye ve sosyalin tamamına hiç bakmadan TYT'e girdim. Aşağıdaki sıralamayı yaptım. Bu yıl sıkı çalışırsam ve ayt i sona bırakmayıp yılın başından beri tyt ve ayt i bir arada götürürsem hedefime ulaşabilir miyim? Nasıl çalışmam gerek? Ne yapmalıyım? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum. (Not:Bu sene puanlar çok düştü. Puanlara değil sıralamaya bakın. 22 k a kadar tıp.)
Hiç Ayt çalışmadan sınava girdim. Seneye 30k'a çekebilir miyim?
Kesinlikle kalacağım zaten. Ayt de çok ciddi konu eksiğim var.11 in ilk dönemini okulda gördüm.12 de yazılılara yönelik çalıştım. Kendim oturup ayt çalışmadım. Çok konu eksiğim vardı. Konularım tam bir şekilde girince çok daha iyisini yapacağıma eminim.
Tıp, diş ve eczacılık dışında neredeyse tüm bölümlere yerleşebiliyorum. Ama hedefim oralar değil. Tyt sıralamam çok iyi. Ayt i de halledebilirsem seneye çok daha iyi olacağından eminim.
Öyleyse yeniden çalışmaya devam etmelisin bence güzel bir bölüm kazanacağına inanıyorum hiç çalışmadan bile çok iyi bir başarı göstermişsin. Tebrik ederim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Var o ihtimal. Mezuna kalmak zor ama içinde kalması daha zor. Yine aynı şekilde çalışırım diyorsan kal mezuna
Kesinlikle kalacağım zaten. Ayt de çok ciddi konu eksiğim var.11 in ilk dönemini okulda gördüm.12 de yazılılara yönelik çalıştım. Kendim oturup ayt çalışmadım. Çok konu eksiğim vardı. Konularım tam bir şekilde girince çok daha iyisini yapacağıma eminim.
Yerleşme ihtimalin yok mu sırlaman gayet iyi.
Tıp, diş ve eczacılık dışında neredeyse tüm bölümlere yerleşebiliyorum. Ama hedefim oralar değil. Tyt sıralamam çok iyi. Ayt i de halledebilirsem seneye çok daha iyi olacağından eminim.
Öyleyse yeniden çalışmaya devam etmelisin bence güzel bir bölüm kazanacağına inanıyorum hiç çalışmadan bile çok iyi bir başarı göstermişsin. Tebrik ederim.
110k 16k çeken arkadaşım var
Umarım ben de öyle yapabilirim
gerçekten eksiğine yönelik çalışırsan yaparsın
hedef ne
bölüm olarak
Diş hekimliği istiyorum ilk 34 k a girmem gerek.
diş hekimliği okuyorum jsjsjs oha 34k mı oldu ya
Evet tıpta 22 k (devlet) geçen yıl baya kontenjan açıldı. Normalde tıp 18 k da kapatıyordu
bu sene de açılmış
çekemezsin kimse mezuna kalmasın ya gidin gidin
Yapamasam da her türlü mezuna kalacağım.
olur
Olabilir