Hiç Ayt çalışmadan sınava girdim. Seneye 30k'a çekebilir miyim?

Ben bu yıl 10 ay kadar gerçekten çok güzel ders çalıştım. Günde 8 ile 14 saat arası çalıştım.11 ve 12 de pandemiden dolayı okula gitmediğim için konuları bilmiyordum. Bundan dolayı bir türlü ayt çalışmak istemedim ve tyt de kayboldum. Tyt çalışmama rağmen hiç tyt fizik çalışmadım. Türkçe'de dil bilgisine bakmadım. Matematikten 4 üniteye , kimyadan 2 üniteye ve sosyalin tamamına hiç bakmadan TYT'e girdim. Aşağıdaki sıralamayı yaptım. Bu yıl sıkı çalışırsam ve ayt i sona bırakmayıp yılın başından beri tyt ve ayt i bir arada götürürsem hedefime ulaşabilir miyim? Nasıl çalışmam gerek? Ne yapmalıyım? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum.
(Not:Bu sene puanlar çok düştü. Puanlara değil sıralamaya bakın. 22 k a kadar tıp.)
Hiç Ayt çalışmadan sınava girdim. Seneye 30ka çekebilir miyim?
Hiç Ayt çalışmadan sınava girdim. Seneye 30k'a çekebilir miyim?
Cevapla