Okudum atanamadım ama fabrikalarda sanayilerde asgari ücrete çalışmak zorundayım bu durum çok mantıksız değil mi?

Evim kira aylık 19 bin TL masrafım ve bunlar zaruri ihtiyaçlarından oluşmakta bu durumda asgari ücretli bir işte çalışmanın mantığı yok diymi aldığım paradan hiçbir şey anlamıyorum ne yapabilirim?

Okudum atanamadım ama fabrikalarda sanayilerde asgari ücrete çalışmak zorundayım bu durum çok mantıksız değil mi?
Cevapla