21 yaşında üniversite okumak istiyorum ama çalışmam için üzerimde baskı var. Bana ne önerirsiniz?

21 yaşındayım bu sene üniversite okumaya karar verdim, sınava girdim sonuç bekliyorm ama cok büyük bı şey beklemiyorum, ailemde çalış basının çaresine bak artık diye baskı yapıyorlar oysaki 18-20 yaş arasinda hep çalıştım zaten, üniversite okumak istiyorum düzgün bi meslegim olsun istiyorum fakat bu defada iyi bi puan alamazsam sınavdan ne yapacağımı hiç bilmiyorum çok yoruldum artık bu baskıdan, kötü puan alırsam üniversite okurken sınava hazırlanmak var aklımda nolursunux bana fikir verin çok yoruldum

21 yaşında üniversite okumak istiyorum ama çalışmam için üzerimde baskı var. Bana ne önerirsiniz?
Cevapla