21 yaşındayım, hayalim üniversite okumak. İmkanım da temelim de yok, ne önerirsiniz?

Merhaba arkadaşlar 21 yaşındayım hayatım boyu çok büyük zorluklar geçirdim. Hayalim üniversite okumak ve hiç bir temelim, hiç bir derste yani 0*0=0. Küçüklükten beri maddi sıkıntılar geçiriyordum 5 kişilik ailenin 3ncü çocuğu olup babam asgari ücret ile çalışıyordu. Babam alkolik sürekli şiddet gören hıçkıra, hıçkıra ağlayana kadar döverdi beni. Ortaokul hayatım İstanbul'un en pis okuluydu derslerde sürekli uyurdum. Hayattan solmuş sürekli ölmek için dua ederdim, yaşantımdan dolayı. Orta okulu bitirince 14 yaşında iş hayatına atıldım. Daha sonra 18 yaşında açık lise yazıldım. O sıra şansa pandemi patladı corona sayesinde online sınavdan 2 senede mezun oldum. Daha sonra askere gittim geldim durum bu elimde mesleğim yok maddi imkanım temelim de yok ben ne yapabilirim arkadaşlar?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar üstüne dikkat eksikliği var çok fazla 4 aydan beri psikiyatri gidiyorum büyük ihtimalle (DEHB) var doktor ilk önce depresyon sorunu çözelim demişti sonra dikkat eksikliği tedavi ederiz dedi
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar klü türk lehçeleri ve edebiyatı kazandım
Açıktan yönetim bilişim sistemleri İstanbul üniversitesi
Bilgisayar programcılığı ya da tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik Anadolu üniversitesi
Güncellemeler
+1 yıl
Okuyacam
21 yaşındayım, hayalim üniversite okumak. İmkanım da temelim de yok, ne önerirsiniz?
Cevapla