Hiç alt yapım yokken üniversite kazanmak istiyorum fikir verir misiniz?

Lise hayatım da Hiç çalışmıyordum kafam başka şeylerdeydi dersleri saçma buluyor dum ve sınav notlarım da hep düşük tü okumayı düşünmüyor dum üç senedir evdeyim ve artık gına geldi bende hem yeni arkadaşlar edinmek hem üniversite hayatı görmek hemde kendime birşeyler katmak istediğim için üniversite okumaya karar verdim ocak ayından beri çalışıyorum çok fazla çalışamadım önümüzdeki zamanda daha sıklaştırıcam sadece tyt giricem çünkü ayt için kendime güvenemiyorum gerek duymadım asıl sorumda şu ben tyt den en az 280 300 almayı hedefliyorum inşallah. zeki olan arkadaşım yaparsın o kadar dert etme 280 felan hiçbir şey diyor ama benim seviyemdekiler o kadar kolay değil diyor hiç Çalışmayan arkadaşım 250 almış bende çalışıyorum bide yapacağımı düşünüyorum ama daha önce hiç Böyle büyük sınavlara girmediğim için bilemiyorum sizce yapabilir miyim? Ayrıca ağız ve diş sağlığı bölümü istiyorum okuyan varsa ya da 2 yıllık bölüm önerisi yapabilecek varsa yazabilir mi?
Hiç alt yapım yokken üniversite kazanmak istiyorum fikir verir misiniz?
Cevapla