Arkadaşlar selam
Starbucks'da barista olarak işe başladım. Uzun vadeli iş istediğim için girdim. Fakat acayip yoruluyorum. şu an 2. ayımı devireceğim fakat acaba devam etsem mi etmesem mi bilemedim.
İş hayatı çok yorucuymuş :'(
Arkadaşlar selam
Starbucks'da barista olarak işe başladım. Uzun vadeli iş istediğim için girdim. Fakat acayip yoruluyorum. şu an 2. ayımı devireceğim fakat acaba devam etsem mi etmesem mi bilemedim.
İş hayatı çok yorucuymuş :'(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bide cami avlusu işi var onu dene
Oturduğun yerden para kazanırsın
terbiyesiz
Terbiye ile alakasi yok, çocuk adamm aa pardon genç adamm
dul
Evliyim ama dul değilim çok şükür 🤣🤣
Kimin terbiyesiz olduğunu gördük 😃
4 ay calis başka is bak diycem de hepsi ayni knk
kendi işimi yapana kadar mecburum bir yerde çalışmaya veya hiç para harcamamaya
Maasi aldığın gibi gram altin al
İşten cık