İşe girdim ve aşırı yoruluyorum, sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar selam

Starbucks'da barista olarak işe başladım. Uzun vadeli iş istediğim için girdim. Fakat acayip yoruluyorum. şu an 2. ayımı devireceğim fakat acaba devam etsem mi etmesem mi bilemedim.

İş hayatı çok yorucuymuş :'(

İşe girdim ve aşırı yoruluyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla