İlkokul mezunu anne babanın çocuğu olmak?

Bu çevremdekilerle konuşabileceğim bir konu olmadığı için buraya yazıyorum arkadaşlar. Çok uzun zamandır beni rahatsız eden ve üzen bir şey. Tüm arkadaşlarımın ve eşimin ailesi okumuş görmüş insanlar. Çoğunun annesi babası doktor, mühendis, hemşire vs. benim annem babam ise ilkokul mezunu. Annemden babamdan utanmıyorum. Sadece çok zoruma gidiyor diğerlerine sunulan imkanlar onlara sunulmadığı için. Kendim okudum öğretmen oldum ama öğretmen olmam bile yeterli değil bazıları için , bir ortamda , davette hemen hemen tüm sohbetler ebeveynlerimizin mesleğine geliyor. Ben söylediğimde çoğu bana acıyarak bakıyor, davranışları değişiyor. Hatta bir arkadaşım ve öğretmenim ( kendisi prof dr) benimle tüm iletişimini kesti. Çok sevdiğim bir hocaydı hatta tüm Türkiye'nin tanıdığı biri, bana yardımcı oluyordu bir gün nedense sohbet babamın mesleğine geldi bende şu an emekli dedim ne iş yapti dedi bende orada burada günlük işlerle çalıştı dedim. Sonra hmm anladım dedi. Bende sen çık şimdi dedi. Çıktım odasından anlam veremedim. Bir hafta sonra bana bir daha gelmene gerek yok, yeterince yardımcı oldum dedi ve gördüğü yerde selamımı bile almadi. Böyle işte.
İlkokul mezunu anne babanın çocuğu olmak?
Cevapla