Lise kayıt işlemleri için anne - baba mı gelmeli? Abi veya abla sadece gelebilir mi?

Ablası olaraktan kardeşimle okul kaydı yapmaya gidebilir miyim babamın gelmesine gerek var mı
Lise kayıt işlemleri için anne - baba mı gelmeli? Abi veya abla sadece gelebilir mi?
Cevapla