Türk dili ve edebiyati bolumunu okumaktan çok pişman oldum paramediğe geçmeyi dusunuyorum sizce mantıklı mı?

Türk dili ve edebiyati bolumunu okumaktan çok pişman oldum paramediğe geçmeyi dusunuyorum sizce mantıklı mı?
Cevapla