Kpss A ya girmeyi düşünüyorum. Toplam kaç para yatırmam gerekiyor?

Her bir oturum için 350 tl deniyor. En iyi sonucu alıp en çok puanı almak için 10 tane sınav var sanırım. Hepsine katılmam gerekiyor. Yani toplamda 3500 tl mi ödemem gerekiyor bu durumda? Bu resmen çılgınlık. Bu kadar para almamaları lazım. Neden böyle yaptılar sınav başvurularını bilmiyorum

Kpss A ya girmeyi düşünüyorum. Toplam kaç para yatırmam gerekiyor?
Cevapla