Arkadaşlar ben çok kötü bir halt yedim aileme nasıl açıklayacağım?

TYT sınavında kaydırma yaptığımı hissediyorum kendime nasıl geleceğim mezun senemdi bir de nasıl toparlanacağım ben😭😭😭

Arkadaşlar ben çok kötü bir halt yedim aileme nasıl açıklayacağım?
Cevapla