18 yaşındayım ama olgun değilim yaşıtlarıma bakıyorum çok güzel konuşuyorlar onlara göre çok geride kalmışim ne yapmalıyım 😭?

üniversiteye gitmeden nasıl kendimi geliştireceğim arkadaşlar sıkıntı yaşamak istemiyorum 19 veya 20 de gideceğim üniversiteye fakat berbat hissediyorum şuanda 😭😭😭

18 yaşındayım ama olgun değilim yaşıtlarıma bakıyorum çok güzel konuşuyorlar onlara göre çok geride kalmışim ne yapmalıyım 😭?
Cevapla