Staja başladığım yerde tezgahta personel eksikliği var ve ben ızgara da tek kaldım hiçbir şey bilmiyorum ne yapacağım?

İki hafta oldu staja başlayalı çoğu tarifi bilmiyorum bugün de personel eksiği var bana yardım ediyorlar da akşam yoğunluk olunca ne yapacağım

Staja başladığım yerde tezgahta personel eksikliği var ve ben ızgara da tek kaldım hiçbir şey bilmiyorum ne yapacağım?
Cevapla