Staj yerim fason çıktı ne yapmam lazım?

arkadaşlar staj yerime bugün gittim. uni için 1 ay staj yapmam lazımdı. hoca beni Okul da tehdit etti. evim staj yerine çok yakın eğer seni orada göremezsem stajını yakarım diye. bugün staj yerinde bana 2 hafta gelme dediler. ben ısrar ettim ama olmaz dediler. atölye kapalı dediler. hoca gelirse benim için çok kötü olucak. staj yapıyor olarak gözukuyorum ama okuldan hoca gelirse okulum uzar. 2 hafta gitmemek benimde işime gelir ama napıcam bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
danışman hocam bana takık. ve beni hiç sevmiyor. söylesem sorun çıkarır
Staj yerim fason çıktı ne yapmam lazım?
Cevapla