Tayinleri çıkarmı ya çok kafam karışık acil bakın lütfenn?

Arkadaşlar hatayda benim sevgilim babası 14 15 yıldır polis 4 kişilik aileler sağlık durumları felan heosi çok iyi bu Mayıs Haziran gibi tayinleri Antalyaya çıktı lojmanlara gitmeyi düşünüyorlar ama hâlâ şu an başvuru yapmamışlar eğer temmuzda başvuru yapılırsa ne zaman açıklanır ya da gitme ihmalleri var mı yüksekmi düşükmü ben araştırdım biraz evler çok küçük ve pis felan diyorlar ya da çıkmıyor diyorlar emekliden dolayı vs lütfen bilginiz varsa yazarmısınız?

Tayinleri çıkarmı ya çok kafam karışık acil bakın lütfenn?
Cevapla