Potansiyelim varken mezuna kalıp tıp için mi çabaliyim yoksa hostes olup bu yıl gideyim mi?

Sosyal medyaya başlamak var zaten aklımda ayrıca bunuda üniversiteye başlar başlamaz düşünüyorum açıkçası ama mezun psikolojisi ya tıp olmazsa baskısı vs bilemiyorum

Potansiyelim varken mezuna kalıp tıp için mi çabaliyim yoksa hostes olup bu yıl gideyim mi?
Cevapla