Staj muhasebe okuyorum istemiyorum zorluyorlar ne yapmalıyım?

Muhasebe de staj görüyordum stajim bitti cikcam dedim iş yerine çalışacam üniversite sınavına gircem. Mezuna kalcam ders çalışamadim dedim işte çalış iş yerinde dediler devam et dediler onlarla kullanacak adam arıyor verecekler 8bin belki oda değil istemiyorum yorucu muhasebe aileme dedim onlarda çalış okumanın onu açık değil boş ver çalış çalışmak iyi diyorlar ağlıyorum okumak istiyorum öğretmen olmak istiyorum diyirim babam özelikle çalış bak artık kimse okumuyor her kız çocuğu çalışıyor diyor muhasebede kafam yoruluyor dinlenip ders çalışmak istiyorum diyorum sen Zaten evde ders çalışmassin biliyorum ben ssnu diyirim ortalamamm su an 99.5 çalışmadan zaten bu puanı alamazdim sabahtan beri ağlıyorum evde pskilojib bozulur hala çalış diyir ne yapmalı yim

Staj muhasebe okuyorum istemiyorum zorluyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla